Sense 8

in #cesky6 years ago (edited)

Tak jsem včera byl potěšen. Poté co producenti minulý rok zkrečovali další natačení seriálu Sense 8 tak se sourozenci Wachowskis rozhodly, že alespoň natočí závěr. A tak včéra měl premiéru dvě a půlhodiny dlouhý závěrečný díl druhé série.

Sense8_logo.png

Pokud jste někdo vůbec neviděl tak vřele doporučuji se na to kouknout. Tvůrci Matrixu se zase předvedli a potvrdily fakt že stále umí natočit něco originálního. Jedná se totiž o science fiction drama se silným podtextem gendrové různorodosti, protože do filmu se silně promítá osobní život Lili a Lany nebo chcete-li Laurence a Paula.

Tenhle seriál rozhodně není nic pro příznivce SPD a podobně smyšlejících lidí, protože by je mohl velice pobouřit svým obsahem. A musím říct že mě zase potěšil jednak je téma gendrové různorodosti podáno s lehkostí a druhak přitom neztrácí na dramatičnosti a vášni.
Co se týče obsahu tak abych neprozradil nic podstatného těm co to neviděli tak jen řeknu že mě naprosto fascinovalo s jakým umem byli představeny různé kultury z naší planety. Děj se totiž odehrává hned na několika místech naší planety a všemožně se proplétá a mixuje. Nádherně ukazuje střed našich kultur a dává nám možnost trochu nahlédnout do toho jak se žije jinde.
Také mě potěšil herecký výkon hlavních hrdinů, které jsem si hned od začátku zamiloval.Samo sebou padouch je padouch a to je taky moc dobře. :)

Takže za mně plný počet bodů. :)

Rozepsal bych se víc, ale to bych vám prozradil obsah a spoustu překvapeních a zvratů které v seriálu jsou. Tak že se na to musíte podívat sami.

Sort:  

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @petrvl.

Great post!
Thanks for tasting the eden!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15