Zprávy a jejich rychlost

in #cesky6 years ago

Asi tak před hodinou se na obzoru objevil temný kouř, docela velkej (jak vidíte na fotce) a protože to sílilo tak jsem byl zvědavej co hoří... Pátral jsem dlouho a nikde nic, kouř už kouřil 45 minut a pak teprve se objevila zpráva na idnes že v Hostivaři hoří nějaká hala. No 45 minut to je teda dost dlouho.

P1320480.JPG

Tak tak přemýšlím že moc vlastně rychlé zprávy nikde nemáme. Zpětně jsem pak zjistil že první zmínka byla na twitru hasičů https://twitter.com/HasiciPraha
Otázkou teda je k čemu že nám to ty zprávy jsou... v dnešní internetové době a světě protkaném online kamerami je 45 minut dost tristních...

Poučení pro příště... najít twitter účet pravděpodobné instituce, které se daná událost týká a na zpravodajské servery zapomenout... :)

Sort:  

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @petrvl.

Mám v autě zaplé rádio a naladěný IMPULS. Tak o ohni informovali kolem 13-té hodiny

to by mě zajímal přesný čas, ale asi je to jedno... :)

V jednu ve zprávách už hlásili, že se nemají otevírat okna

Teoreticky, pokud by existovalo nebezpečí, měl by mě varovat SMSkou nějaký systém na Praze 8. Občas od nich dostávám zprávy, že nejezdí metro, prasklo vodovodní potrubí a tak.

no já jsem spíš mluvil o tom jak rychle člověk dokáže zjistit co se děje než jestli je nějaké nebezpečí.. :)

You got a 4.75% upvote from @brandonfrye courtesy of @petrvl!

Want to promote your posts too? Send a minimum of .10 SBD or Steem to @brandonfrye with link in the memo for an upvote on your post. You can also delegate to our service for daily passive earnings which helps to support the @minnowfund initiative. Learn more here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94