You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zlý časy všem

in #cesky5 years ago

Jsi mi připomněl kamaráda z Olomouce, který se svou partou známou jako "Pilo nás pět" objíždí regionální pivovary po celé republice a ochutnávají, ochutnávají, ochutnávají... Říkají tomu pivní expedice :)

Coronu na vás, vy fajnšmekři :D

Sort:  

To bys tomu teda nasadil korunu ;)

No a teď si vezmi, že ta Corona pořád ještě patří k tomu lepšímu, co se tu dá sehnat :D To jsem chudák, co? :D

Možná na tebe po filmu vyhlásím veřejnou dobročinnou sbírku. Taková tortura, to se nedá snášet... :)

jupí!! Vyhlásíme Velkou Pivní Sbírku!! Ty to zorganizuj a já to vypiju! Pak Vám povím jak mi to chutnalo😂😂😂😂

Minulý týden jsem u Jesuse koupil dětem Jaritos a sobě Sol. Příště si dám radši tu limču ;)

No vidíš a i ten Sol je přitom ještě jedno z těch lepších mexických piv :D Myslím, že moc nemáte představu, s čím se tady potýkám :D

Nechceš tam založit minipivovar? ;)

Zcela regulérní nápad na byznys. Otázka je, jestli by tam na to byli připraveni ;-)

To bych mohl, ale je tu takový drobný zádrhel - neumím vařit pivo :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63648.37
ETH 3125.02
USDT 1.00
SBD 3.87