You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zaplatit si za pomoc? Kde je můj bot? č. 1

in #cesky5 years ago

Těch 500+ upvotů ti nenaskákalo díky tomu, že jsi byl v sekci "hot" (na trending page jsi s tak nízkým payoutem pod uvedenými tagy být ani nemohl, tam jsou články s hodnotou mnoha desítek, někdy i stovek dolarů), ale proto, že jsi použil bota smartmarket. Ten funguje na principu mimořádně dlouhého curation trailu - všechny ty účty, ze kterých jsi po odeslání bidu ty upvoty dostal, s projektem smartmarket spolupracují ;)

Jinak k botům jsem ti něco málo napsal pod tímto článkem https://steemit.com/cesky/@krakonos/steemit-nemohla-by-se-zabava-stat-praci od Krakonoše, nevím, jestli jsi to četl...

Sort:  

Díky za opravu :-), máš pravdu. Experimentoval si s časy, kdy se nejllépe vyplatí publikovat AJ příspěvky?

Pročetl jsem si odkazy, myslím, že by bylo dobré udělat nějakou větší skupinu a domluvit se na širší podpoře. Například k na konverzi skupin na FB, které píšou o kryptu. Chci je motivovat, aby místo přímých příspěvků do FB skupin, tam vkládali přilspěvky že Steemitu.

Pokud bude jen 10 % aktivních skupin v ČR, kteří se zabývají kryptoměnami tvořit své příspěvky na Steemitu a upvotovat ostatní, může to mít obrovskou sílu!

Šel by si do toho @phortun?

Já už česky v podstatě nepíšu (když nepočítám komentáře k česky psaným článkům, jako je např. tento). Vybudoval jsem si celkem slušnou základnu aktivních followers a přátel, kteří mé posty čtou a upvotují pravidelně, takže dobu publikování moc řešit nemusím. Ale v drtivé většině případů články vkládám ráno mého (odpoledne vašeho) času.

Přivést sem nové členy se snažíme všichni, s většími či menšími úspěchy. Realita je taková, že většina nováčků to po čase (z různých důvodů) zabalí, takže zdravé jádro českého Steemitu tvoří hlavně staří mazáci, kteří sem píší pravidelně. Já se steemování věnuji na plný úvazek, což vyžaduje kromě pravidelného psaní, komentování a kurátorství také spoustu networkingu, takže na #cesky už mi moc času nezbývá, ale snažím se tam aspoň jednou týdne nakouknout a porozdávat nějaké upvoty ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83