Má ne-aktivita, životní svízele a nová motivace...

in #cesky7 years ago

Poslední dobou jsem nebyl na Steemitu příliš aktivní. Může za to jednak pracovní vytíženost, jednak lítání po doktorech a řešení určitých osobních záležitostí. Znáte to, když se se..e, tak se se..e pořádně. Murphyho zákony také celkem spolehlivě fungují, a tak se člověk ne vždy dostane ke všemu, k čemu by se chtěl dostat. A pokud mu přece jen zbude nějaký ten čas navíc, tak je ze všeho tak unavený a vystresovaný, že nemá už na nic jiného sílu nebo motivaci.dd3c5bb1fef32bd8a712dff98af93d8d.jpg
Přesně tohle jsou ty životní situace, kdy se mnohé věci lámou či mění. Obtížná období našeho života jsou buď zkouškou nebo nás toto období nabádá k tomu, že je třeba něco změnit. Nebo si ujasnit priority či důvody, proč vlastně dělám to, co dělám. Tyhle otázky jsem si za poslední dva týdny pokládal docela často. A musím říct, že některé věci v mém životě jsem už skutečně překonal a nyní je čas se hnout zase o kus dál.

Jsou zde ale věci, ve kterých jsem se naopak ještě více utvrdil. Například škola. Začal jsem trochu zpochybňovat význam mé akademické kariéry. Přiznávám, bylo to způsobeno všemi těmi komplikacemi v mém životě, ale zkrátka jsem si díky nim pokládal otázky a těm se nevyhnula ani má akademická kariéra. Jenže jak už to tak bývá, v době, kdy jsem byl nejvíc na vážkách, tak se mi ozval můj školitel, že pro mě má nabídku zapojení se do dvou grantových projektů, ze kterých by mohly plynout na doktorské studium celkem slušné peníze. Taky mi přišla pozitivní recenze článku, který chci publikovat. A najednou jsem měl i víc chuti do dalšího studia a akademického bádání. Najednou se vše projasnilo a já si opět připomněl, proč to všechno vlastně dělám. Protože mě to zkrátka baví, naplňuje mě to a dokáži se tím seberealizovat.

Pak jsem narazil na stránkách Arboletu na článek ohledně predikce ceny bitcoinu a tohle na mě mělo rázem téměř magický účinek. Náhle jsem si zcela jasně uvědomil jaké mám vlastně štěstí a privilegium být členem této komunity a mít přístup k informacím, o kterých většina lidí nemá tušení, že vůbec existují. V těchhle věcech jsem najednou začal vidět mnohem větší budoucnost a potenciál, než doteď.
A pak je tady samozřejmě Steemit. K tomu jsem se dostal také přes Arbolet komunitu. Nebýt ní, tak bych o něčem takovém neměl ani páru. A opět jsem si uvědomil potenciál téhle věci, i když poslední dobou se může jevit, že ten potenciál spíše upadá. Ale celá myšlenka Steemitu je naprosto skvělá. Do toho právě skončila soutěž česky píšících Steemiťanů, kterou inicioval @godfish. A byť jsem v soutěži dostal jen jeden hlas, tak to stačilo na půlené druhé místo s @petecko, kterému tímto gratuluji. Velká gratulace patří především @krakonos, který toto kolo soutěže s přehledem vyhrál a všechny ostatní převálcoval. Zároveň díky všem zúčastněným a hlasujícím, stejně jako donátorům. Snad mě tenhle impulz nakopne a znovu nastartuje větší aktivitu co se příspěvků a komentářů týče. Co jsem zatím za tu krátkou dobu měl možnost seznámit se se zdejší českou komunitou, tak musím uznat, že mi přijde velmi sympatická a vstřícná. A hlavně soudržná. Takže díky vám všem, jednoduše za to, že jste, a že děláte co děláte.
@polemistes

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by polemistes from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Ano, žijeme v době, kde je tolik příležitostí, že až jde hlava kolem. Jediný s čím nám nikdo nepomůže je dělat správná rozhodnutí. Každopádně se věnuj tomu, co ti udělá radost a máš z toho dobrý pocit. Někdy je to těžké a je potřeba i někomu, či něčemu říci NE. A tohle ne každý umí.

Congratulations @polemistes! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69155.39
ETH 3757.58
USDT 1.00
SBD 3.67