Že prý je to "letadlo"...

in #cesky7 years ago (edited)

Předem se omlouvám všem, kterým tento můj příspěvek nic neřekne, protože nejsou součástí Arbolet komunity. Koho tohle téma bude víc zajímat, ten si dané stránky může velmi jednoduše najít a porozhlédnout se po nich. A teď už k samotnému příspěvku.

Nedávno jsem na stránkách Arboletu splnil úkoly pro 3.vrstvu. Tím pádem jsem získal dvě nové pozvánky. A tak jsem zvažoval, komu tohle privilegium nabídnout. Hned mě napadl jeden kamarád, který se vždy zajímal o různé způsoby vydělávání peněz a příliš mu nevoní bankovní a daňový systém. Tak jsem se s ním domluvil na kafe a osvětlil jsem mu základní principy a fungování Arboletu. Jeho jediná reakce byla, že prý je to zcela jasně "letadlo".

xV7m9F4.png

Tak jsem se ho začal ptát, proč si to myslí. Dobrá, podle jeho argumentů jsem nabyl přesvědčení, že má na mysli spíše Ponziho schéma, ale já jsem ještě donedávna také tyhle dvě věci zaměňoval. Každopádně jsem se mu snažil vstřícně a diplomaticky vše vysvětlit. Ale ať jsem se snažil sebevíc, ať jsem mu sebelépe odpovídal na jeho otázky a připomínky, tak stále si stál za svým. A tvrdil to s takovou urputností, vytrvalostí a entuziasmem, že jsem se dokonce přistihl při to, že mě začíná nahlodávat.

Ano, sám jsem o tom začal lehce pochybovat. Co když je Arbolet skutečně jen takový podvůdek, který v určité době splaskne a zmizí z povrchu zemského? Naštěstí jsem neučinil žádná unáhlená rozhodnutí. Se svým kamarádem jsem se rozloučil s tím, že jeho názor stejně nezměním. Pak jsem si sedl doma k počítači a hned jsem se přihlásil na stránky. Stačilo pár chvil a opět jsem nabyl nahlodanou důvěru. Osobně si myslím, že kdyby se skutečně jednalo o letadlo, Ponziho schéma či jiný druh podvůdku, tak by bylo zcela zbytečné dělat ty mnohé věci, které jsou v Arboletu jaksi navíc. Zasvěcení zřejmě tuší, co mám na mysli.

Každopádně já Arboletu dál věřím a hodlám jej také dál propagovat. A když se nechce zapojit jeden, zapojí se jiný. Ať si můj kamarád nechá svůj nezměnitelný názor. Já si zase nechám Arbolet a oba budeme spokojení.

@polemistes

Sort:  

Arboletu věřím. Sice do něj necpu celý svůj majetek, ale fandím mu :-)

u nás se říká: ... bláznovi nic nevymluvíš a cvokům není radno odporovat ;-). teď vážně. Mám zkušenost, že o podobných věcech se líp mluví s cizími lidmi. navíc našinci jsou dost zklamaní ze všech těch "zmizelých" rádoby výdělečných projektů a tak zaujali obranný postoj, že vše je podvod. che to prostě čas, aby se naučili zase trochu doufat a věřit. musí se polehoučku, prvni navnadit a pak "zaseknout ;-)

Když je někdo přesvědčen o letectví. Tak jen doplním, že se jedná o Concord a pěkně letí vysoko. Nikterak se s nikým nepřu.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by polemistes from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Ta vaše arboletí komunita mě fascinuje :)

Mě to fascinuje (česky očarovává) natolik, že jsem se v květnu tohohle roku přidal. Výš se vyskytují slova "doufat, věřit..." Já podstupuji vědomě vysoké riziko s vidinou vysokého zisku.
Upřímně, investoval jsem 11.111,- Kč + pár milionů satoshi z klikaček. Za 16 měsíců by se mi to mělo vrátit.
Pak je začnu taky vychvalovat do nebes. Myslím, že napíšu další článek o Arboletu...
Nechceš se experimentálně přidat? Myslím, že stačí poslat z účtu pětikoruna. A budeš víc vědět, o co jde...

ani ne, já teď spořím do ltc :) krom toho jsem potěšen z free money jako je BCH a BTG který dnes jedou nehorázně dokonce jsme teda začal uvažovat že je směním za BTC, ale nemám čas se tomu věnovat...

Ja tedy zaplatil jednak UPC a jednak kamarádce a prý ani jeden nezaznamenal že by přišla nějaká částka, UPC mě dokonce odpojil tak jsem učet platil 2x. To bylo 12.12.2017 co jsem to poslal UPC.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3748.07
USDT 1.00
SBD 3.68