You are viewing a single comment's thread from:

RE: Česká kryptoměnová burza?

in #cesky5 years ago

Cindicator - díky svým tipům jsem dostal asi 1400 CND, bylo to přes 700 bodů a celkové 300 místo s přesností kolem 63%! A to mě posunulo do traders challenge 2, kde už se hraje vyšší dívčí s longy/shorty. Jak jsi dopadl v té první challegne? Máš nějaké tipy? Třeba se mi zadaří....spíš budu shortovat, krpytotrh vypadá na jeden velký short (krom BTC)

Sort:  

Nejlepší analýzy zdarma najdeš na tomto kanále: https://www.youtube.com/channel/UC2dq8ZQFwRGYIrWPcAJBRJg

Je to kanál té burzy a vyšly zatím dvě analýzy, ale opravdu kvalitně zpracované (ikdyž ta mohla být lépe natočená i namluvená). Mají analytiky používající různé metody, opravdu doporučuji. Jinak tento měsíc jsem dostal okolo 2000 CND. V jedné fázi jsem ztratil strašně moc bodů a už jsem se z toho pořádně nevyškrábal. V Crypto Pro jsem skončil s -740, právě po té ztrátě někdy v polovině měsíce jsem na ni začal dlabat, tam jsem ji měl největší.

Teď jsem kvalifikovaný do Btc Challenge 3 ze speciálních soutěží. Traders challenge 2 nemám.

Jseš na Discordu? Že bysme ten Cindicator probrali víc do detailu?

Účet tam asi mám, nebo jsem alespoň měl dočasný. Kdyžtak písni nick. Nebo to můžem udělat na Telegramu Id: *********

nějak jsem tě podle ID nemohl najít, nevíš jak na to? jenom přes search bar to nešlo

Zkus mi poslat ID, třeba to půjde mě.

nebo můžeš zkusit čístlo *** //text// *** //abcd ***
ty vsuvky tam mám, aby to nenašel nějaký bot.

Asi už ok

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69084.83
ETH 3770.66
USDT 1.00
SBD 3.52