You are viewing a single comment's thread from:

RE: Snaž se Bitcoin pochopit

in #cesky5 years ago

Ano, chce to čas a většinou to člověk nepochopí napoprvé. Buďto zainvestuje, když to roste a učí se pak průběžně, nebo to napřed naštuduje. Ale to zase chce nějakou motivaci, proč bych se vzdělával kvůli nějaké elektronické měně? Proto jsou ty bull runy tak užitečné :-D
No a ještě jedna věc, když si vezmeš, kolik jsi toho věděl o Bitcoinu každý další rok, tak si vezmi že je někdo teprve na začátku a četl 1 článek na Novinkách, 1 na Rootu a jednou o tom slyšel v televizi...jak moc ten člověk je "pozadu" oproti těm, kteří už řekněme mají náskok. Ten to pochopí tak 2021 celé třeba.

Sort:  

:) to je fakt... je fajn že jsem byl nazačátku když to nikdo neznal u prvního bullrunu a že jsem začal faucetama... ale stejně jsem o tom přemýšlel už od začátku mě to fascinovalo a přišlo mi to naprosto revoluční

Spoustě lidí to revoluční (třeba zatím) nepřipadá a ani si neuvědomují, že by mohlo být něco jinak, než je teď.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63626.14
ETH 3107.70
USDT 1.00
SBD 3.87