You are viewing a single comment's thread from:

RE: Překopáváme portfolio v Bear marketu

in #cesky5 years ago

V jeden moment jsem se zbavil projektů s velkou ztrátou a pořidil za ně jiný, kde jsem měl stejnou ztrátu vyčíslenou v procentech. Třeba STEEM.
U jiných čekám na bull run, při minulém taky rostlo všechno s Bitcoinem, tak doufám že se toho zbavím aspoň s 1 % ziskem :-)

Sort:  

Ano, to je zajímavý přístup :-). Jsou projekty, které se dočkají dalšího bullrunu a pojedou, ale také jsou takové, co to nezvládnou a proto to mám podobně. Prodal jsem bohužel pozdě ty, u kterých budoucnost nevidím. Teď jsem za ně nakoupil ty, které jsou také po velkém pádu, ale mají mnohem větší potenciál, hlavně co mají alespoň nějaké uplatnění do reálného světa :-).

Jinak počítám, že další bull run půjde minimálně na 40k za BTC, takže tak nějak mám postavené prodeje :-D

A které mají podle tebe uplatnění? To 40k může být, s následnou korekcí na 20k. Nebo to bude ještě jinak :-) ale máš pravdu, spousta lidí pozdě prodalo (nebo vůbec). U kterých jsem si jistý úspěchem, tam jsem udělal ještě DCA (dolar cost averaging).

VET - zajímavě to nastartovali hodně partnerství, využití na zboží a služby
NEO a ONT - úžasná kombinace, přečti si o tom, v kombinaci s ONT je NEO použitelné i pro privátní organizace a instituce
ZRX - platforma pro decentralizované burzy a další projekty
BNB - to zná asi každý, jeden z mála coinů, které jsou ziskové i přes bear market, ale osobně už konečně čekám korekci a neinvestuji tam, kromě drobných, které potřebuji na slevy na poplatcích na boty
WTC - má své problémy, ale je to slabší konkurent VET
STORJ - starší, ale stále se vyvíjející projekt, který má mnoho partnerství a dobré využití v decentralizaci uložení dat
Extra spekulativní: BOS, zajímavá platforma, znám hodně lidí, co se o to zajímají a další... asi o tom napíšu článek

Upřímně čím dál míň věřím supply chain coinům. Vlastně ani nevím, proč supply chain potřebuje svůj vlastní coin, nejspíš nepotřebuje.
ZRX - na trhu decentralizovaných burz to vypadá že bude docela konkurence, BNB se bude využívat na dec.burze od Binance (vlastně už se využívá). To stejné s ukládáním dat, přijde mi že jich je jak hub po dešti. Vybrat jeden projekt je docela těžké, ale je jasné že každý má prostě nějaké informace a preference.
BOS - tomu prý věří i Karel (co nám to říkal), ale moc jsem ho nestudoval.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63755.07
ETH 3328.24
USDT 1.00
SBD 3.91