UPvote, koho a jak často?

in #cesky7 years ago (edited)


Po několika dnech porovnávání a sledování své statistiky, jsem přišel na to, že nemá moc velkou cenu dávat hlasy silným hráčům asi tak od 50 nahoru. Je lepší upvote dávat těm co mají nižší váhu svého hlasu.
Ve většině případů u hlasování pro ty vysoce postavené, můj hlas nevydělá nic, nebo úplně titěrnou částku. Jelikož ti silní mají velkou základnu hlasujících a "Fanoušků", tak váš hlas i když má svou max. 100% hodnotu, nemá šanci na úspěch. Hlasujících je v tomto případě i několik stovek.
Např. u něho @kevinwong tady nemáte moc šancí https://steemstats.com/#!/@kevinwong
Z toho vyplívá, že je pro začátek nejlepší hlasovat pro nás, menší ryby ne pro žraloky.
Další věc, pokud hlasujete moc často, síla vašeho hlasu klesne hodně dolů a jen velice pomalu zas naskakuje nahoru, proto je třeba s ním zacházet rozumě. Já hlasuji tak, aby mi neklesl pod 65-70 %.

Sort:  

Já hlasuji skoro pro všechno, co si přečtu. S hlasem se snažím nejít pod 0%. Proč bych se měl snažit s tím nejít dolů? Co to je za smysl. Ne, fakt. Odpovězte mi, prosím.

zde je to jasně vidět, čím více hlasuješ, tak tvůj hlas má menší hodnotu, http://www.steemdollar.com/dollar_per_vote.php?name doporučuji zadat do porovnání někoho silného, třeba výše uvedeného kevinwong a hned uvidíte ten rozdíl, v kalkulátoru to ukáže aktuální sílu versus 100%, je tam docela rozdíl, my co máme nízkou "reputaci" když klesneme hodně nízko ( 0 s 0 pojde) jen ti s vysokou"reputací"si mohou dovolit klesnout hodně nízko

To je ale kvuli tomu, ze tech 100% hlasu je vzdy 2% z celku. Tedy napr. 2% z 80%.

ano, ale ve výsledku, i když máš 100% nemáš šanci mezi žraloky a tam kde jsou stovky hlasů s větší silou než ty, proto jsem napsal tento příspěvek, tady https://steemstats.com/#!/ si můžeš vyhodit tabulku kdo pro daný článek hlasoval a cca strukturu rozdělení odměn pro každého hlasujícího

Ano to je pravda. Ale když místo 100% votu při 100% dám 100%ní vote při 50%, kurátorské odměny budou také o polovinu menší, že?
Jen jsem tím chtěl říct, že nevidím žádný smysl v tom si držet sílu nad nějakou hodnotou. Nebudu nějakého autora kvůli tomu ošizovat o zasloužený upvote,

Já hlasuji mimo českou komunitu vyjímečně, snažím se posílit ty nejaktivnější z nás. Co se týče síly hlasu snažím se nejít pod 70%.

Taky jsem zjistil, že už na hlasy mimo komunitu nemám čas a sílu. I když některé chytře rozdané mi vynesly třeba 0.04 SP, a to je už slušné. Víc než některé články za jedno kliknutí :) Rekord jsem měl asi 0.059 SP, jestli se nepletu.

Já si vybírám příspěvky taky podle toho (v poměru : počet hlasů/$ ) čím víc doláčů za co nejméně hlasů, to je asi to nejlepší, co mi přinese aspoň něco. Můj zatím největší úspěch Claim rewards: 0.452 SBD and 0.355 STEEM POWER

taky hlasuji skoro vždy jen pro čechy. s hlasem se snažím nejít pod 80%.

pokud se zadaří, tak aspoň jednou denně "projedu" české články, rozdám kolem 5ti hlasů,pak juknu na steemFollower a pokud se mi tam něco líbí,dak dám nějaký hlas i tam. zatím se mi dařilo nejít pod 90%

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69115.56
ETH 3736.98
USDT 1.00
SBD 3.66