10 pravd a 1 lež

in #cesky6 years ago (edited)

Minule jsem vám v článku, obsahující hru 10 prav a 1 lež, zalhala. Jsem děsná, já vím. Každopádně dnes vám prozradím, které z uvedených 11 tvrzení bylo lživé. Abyste neřekli, tak je všechny trošku rozvedu :)

  1. Nikdy jsem si nezapálila cigaretu PRAVDA
    V dětství jsem se zařekla, že si nikdy nezapálím cigaretu. A dodnes se mi to povedlo dodržet, ačkoliv jsem měla pokušení nespočet, ač už cigaretu, trávu, či vodní dýmku. Vím, že se vodní dýmka nedá považovat za cigaretu, ale v mé hlavě to k sobě prostě patří, takže jsem jakoukoliv nabídku odmítla, ačkoliv na ni ostatní nekuřáci třeba přistoupili. Vůbec mě to popravdě neláká.

  2. V dětství jsem měla 8 dioptrií. Dnes brýle ani kontaktní čočky nenosím PRAVDA
    V dětství jsem měla 8 dioptrií, postupem let se to zlepšilo na nějakých 6 (je to obvyklé, jak se člověk vyvíjí, většinou se mu zrak trošku zlepší). Asi do 16 či 17 let jsem nosila brýle, ale postupem času jsem je začala nenávidět. Tak jsem, jak jen to šlo, přesedlala na čočky, ty jsem nosila asi do 21 či 22 let. Poté jsem šla na laserovou operaci očí (dříve se na ni moc nedoporučuje chodit, protože se zrak pořád vyvíjí, či co), díky níž dnes nemusím nosit ani čočky, ani brýle. Operace trvala asi půl hodinky, možná méně (více času jsem rozhodně strávila v čekárně), člověk je u ní při vědomí, takže vidí, jak se vám doktor hrabe v oku. Zajímavý zážitek. Doporučuji.

  3. Nikdy jsem neměla nic zlomeného, ani jsem neležela v nemocnici (kromě mého narození) PRAVDA
    Nikdy jsem si nic nezlomila. Občas jsem docela nemotora, takže se tomu dodnes docela divím :D

  4. Už pár let dědím a nosím oblečení po dceři (té je nyní asi 12 let) své sestřenice (té je asi 40 let) PRAVDA
    Má sestřenka je docela vysoká a její přítel ještě vyšší (má přes 190 cm). Jejich dcera byla už odmalička docela obr. Nyní ve dvanácti letech je větší než její maminka. A nohu má snad stejně velkou jako můj přítel. Možná větší. Strašně rychle vyrostla. K tomu je to jedináček, takže ji rodiče děsně rozmazlují. Má všechno, na co si ukáže. Sestřenice tak dvakrát do roka přebírá její skříň a vyhazuje oblečení, téměř nenošené (některé s visačkami!). Já popravdě nedokázala odolat, když jsem zjistila, že mi to sedí (nejenom trička, ale i některé kalhoty). Jako bych sama svého oblečení neměla dost. Oblečení už po ní dědím asi tak ty 2 – 3 roky.

  5. Nikdy se se mnou nikdo nerozešel. Já jsem ta, co láme srdce PRAVDA
    Bohužel se neřadím mezi ty, kteří by hned potkali toho pravého. Rozhodně jsem se s nikým neplánovala rozejít, jenže.... možná to znáte. Prostě to nevyšlo. Nehodili jsme se k sobě. A tak jsem se při pocitu toho, že tohle není partner pro zbytek života, s daným člověkem rozešla. Nyní mám přítele, který je na tom stejně jako já. S ním se taky nikdo nerozešel, on byl ten, co to vždy ukončil. Co teď? Prostě už spolu asi budeme muset zůstat navždy.

  6. Nesnáším žížaly. Připadnou mi strašně nechutné. Nikdy bych se jich nedotkla LEŽ
    Žížaly mi vůbec nevadí, vlastně je mám docela ráda. V dětství jsem si s nimi hrála. A nyní v dospělosti je občas pomáhám chytat příteli, když jde na ryby :D Vůbec mi nepřipadnou nechutné. Žížaly jsou vlastně prima.

  7. Nikdy jsem nestála na lyžích PRAVDA
    Nemám ráda zimu a zimní sporty mě nikdy nelákaly.

  8. Ačkoliv jsem z Jižní Moravy, tak nemám ráda víno PRAVDA
    Nechápu, co na vínu všichni mají. Proč jsou z něj tak na větvi. Mně prostě nechutná. Možná k němu dozraji věkem, ale zatím jsem mu na chuť nepřišla.

  9. Mé oblíbené hračky v dětství byli mimo jiné i živí mravenci PRAVDA
    Záměrně jsem tuhle informaci do článku o dětství nezařadila, abyste si o mně nemysleli, že jsem vážně podivín. Listy na stromě, papíroví panáčci a teď i mravenci. Ti jsou z toho asi největší úlet. Měla jsem svou vlastní mravenčí farmu. Lovením mravenců jsem strávila hodiny. Měla jsem je v bedně na hrozny, ve které byla uprostřed postavená cihlička, vše bylo obehnané vodou, aby mravenci nemohli utéct. Povedlo se mi dokonce ulovit i mravenčí královnu, heč :P

  10. Nikdy jsem nebyla v Polsku PRAVDA
    Zatím jsem tam nebyla, ale hodlám to jednou napravit 😊

  11. Do svých asi 20 let jsem nepoužila řasenku PRAVDA
    Děsně jsem se bála, že se píchnu do okna, nějak si vyrýpnu čočku apod., a tak mě k tomu musely přesvědčit až spolubydlící na vysoké škole.

hands-460872_640.jpg

Sort:  

Congratulations @sili! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Tak jsem nasla neco, co mame spolecneho, ale taky neco co mame uplne jinak, ale asi takovy je zivot :) a doporucuji Polsko... neni to daleko, a taky vim, ze hodne Cechu je pozitivne prekvapenych po navsteve :)

Určitě se tam jednou chystám. Je to tak blízko (na rozdíl třeba od jiných zemí). Já zatím na Polsko nemám žádný názor, jen se domnívám, že mi to bude připomínat Česko, ale tak uvidím, nechám se překvapit :)

To vypadá, že nikdo neuhádl, mám pravdu?

Máš pravdu. Nikdo to neuhádl. Asi jsem dobrá lhářka :D

Tak jsi vymyslela dobré téma týdne :-D

Asi si dám někde kurz pravdomluvy. Slupli jsme to všichni i s navijákem.

Tak, tak :D Nevím, jestli mě to, že to nikdo neuhádl, má těšit, či děsit :D

Congratulations @sili! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56