Moje cesta Steemitem...steemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago
@godfish položil otázku, kde jsme se tu vzali. Tak já přišel právě na jeho pozvání, to už jsem tu psal. A zatím nelituji ;)

Účet mám založen dne 27. října 2017, což znamená, že už tu jsem více než rok. První dva měsíce jsem se rozkoukával, četl posty a to hlavně ty pod tagem #cesky. Občas jsem napsal komentář a zjišťoval jak to tu funguje. K prvnímu postu jsem se odhodlal těsně před koncem roku.

První post a padesát Korun? To není zlý. Začátkem února jsem hodil fotku do soutěže a odměna hodila pětistovku... Wow ;) Svým způsobem chápu, že je v dnešní době takový útlum. Lidi si prostě myslí, že se jim kreativita zde nevyplatí.

Já se na to snažím dívat a počítat ve střednědobém a dlouhodobém horizontu. Platforma je dobrá, stálá uživatelská základna také je, HF20 neotřásl základy Steemitu ani cenou Steemu na burze. Neřeším zda cena a rozšíření Steemu přijde, ale kdy přijde.

Vznikají a vyvíjejí se další platformy a aplikace na steem blockchainu. @godfish se také zamýšlel na Steemem, jako platidlem pro kreativce. Víte třeba, že vzniká STEEMGIGS?

Já zde zůstávám, protože mě to baví. Snažím se sledovat hlavně #cesky, ale zabrousím i do anglicky psaných postů. Ať už to jsou posty uživatelů, které mám ve feedu, nebo náhodně objevené, či někým sdílené. Jsem hrozně rád, že je Steemit jiný, než jiné nejmenované sociální sítě.
Občas něco napíši i já a jsem rád, když si to najde své čtenáře. Třeba u psaní rozhovoru s paní Krtečkovou jsem se opravdu bavil ;)

Hrozně mě baví #fototema a doufám, že se občas dostanu k vlastním příspěvkům v něm. Jasně, je s tím nějaká práce a současná odměna není nic moc. Ale beru to jako příležitost k množení Steem Power. A navíc, peníze nejsou všechno, že? Míváme tak osm, deset autorů na fototéma, ale je vidět, že vás to baví. Když vidím, jak se @petrvl zabral do "abstraktu", mám z toho opravdu dobrý pocit. Ale to je jen jeden autor v aktuálním fototématu, který mi přišel na mysl. Vážím si samozřejmě vás všech, kteří do toho jdete. Není jednoduché jít s kůží na trh a předhodit veřejnosti fotku a ještě čekat jak ji zdrbnu... ;)
Vážím si i všech, kteří byť nefotí, ale na ty fotoposty se dívají a oceňují jejich autory upvotem.

Jako asi všichni tady doufám, že se to všechno během pár let zúročí. Ale i kdyby ne, prostě je to tady fajn a velmi pravděpodobně bych tu zůstal i zadarmo. Alespoň po mě zůstane nějaká stopa v blockchainu ;)

Takže neklesejte na mysli a Steem on, bando !


steem_on.png

Sort:  

To se četlo samo. Moc pěkný, pozitivně laděný článek. Takové já rád :)

Mimochodem, tvoje rubrika #fototema podle mě patří k tomu nejlepšímu, co v českém rybníčku v poslední době vzniklo ;) Jen tak dál.

Na to jak je český rybníček malý, tak zde vzniká dost kvalitních postů. Není to jen fototéma.
Ale díky, vážím si toho.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95