You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nechte si platit za Googlení! Chcete vědět jak na to?

in #cesky6 years ago (edited)

Minimálně otestuju ;)
Jinak pokud myslíš výchozím vyhledávačem toto, tak Firefox to umí:
presearch.png

Pro registraci jsem použil Tvůj ref link, ale při zápisu mit o nechtělo vzít captcha, tak nevím zda to klaplo.

Sort:  

Můj Firefox to zatím ještě neumí 😣 tak snad časem se to naučí.

Referral link asi zafungoval, protože tam mám připsaný bonus 25 PRE.

Ten search engine pro firefox:
Rozklikni šipku u lupy a dole je Change Search Settings.
Otevře se Ti panel s Options, tam je úplně dole Add more search engines...
Otevře se panel s Extensions, tam jsem do vyhledávání zadal presearch a nainstaloval...
Firefox pod Win v. 55.0.3
Doma mám MacBook a používám Safari, to zkusím večer.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63240.82
ETH 3048.64
USDT 1.00
SBD 3.80