Dnešok v skratke 10.10.17

in #cesky7 years ago

kvetinac.jpg

Takže klasické ráno o 7:00 pomalé vstávanie, teda skôr pokračujem v spánku až do 7:10 kedy sa moja partnerka po hodinovej príprave začína obliekať a mne nadáva nech už vstávam že je veľa hodín. Pokračujem na WC,klasická hygiena, oblečiem sa a nasadáme do auta ktorého čelné sklo je v týchto nízkych ranných teplotách opäť orosené zvnútra, takže zapínam kúrenie (chladenie) na čelné sklo a handrou ho ešte trochu rozleštím tak, že keď idem proti slnku tak nevidím vôbec nič. Nevadí, zajtra skúšam vrecko s ryžou poloziť na palubovku a uvidíme či sa niečo zmení.

Približne o 7:45 parkujem auto pred pracou. Tu nieje čo viac dodať, možno inokedy keď bude niečo zaujímave. Alebo keď budem mat chuť.

Odchádzam niečo medzi 15:30 až 17:00 podla toho či ešte niečo mám alebo nie. Zastavujem sa v mojom rodnom dome pozrieť rodičov ale hlavne či mi neprišiel nejaký balík z Aliexpressu (prišiel :D ). Rozbaľujem, skúšam, teším sa, sestra chce odviesť na vlak, už sa neteším vôbec, vykladám sestru a idem do miestneho obchodu so stavebninami kúpiť jeden zlatý sprej. Predchádzajúci deň partnerku napadlo nastriekať jeden kvetináč na zlato. Po "odbornom" preskúmaní a porade s predajcom vyberám jeden z dvoch metalických sprejov a idem k pokladni.

Prešiel nejaký čas a ja čakám partnerku pred jej pracou. Čakám. Stále čakám. Dočkal som sa a začína už kazdodenna klasika po ceste z prace a to je diskusia(hádka) o tom čo budeme dnes variť. Ja úprimne zjem tak 10% jedál z menu vo väčšine reštaurácií takže varenie pre mňa je "ľahké". Nakoniec sa vždy dohodneme a nakúpime potrebne suroviny.

Partnerka vari a ja rozmýšľam ako graffiti panic prečo keď stlačím trysku spreju nič sa nedeje. Stláčam silnejšie. Stále nič. Po asi minúte stláčania som dal trysku dole a vybral poistný krúžok. Sprejujem kvetináč prvou vrstvou 24-karátového zlata a výsledok je zatiaľ viac ako uspokojivý a zajtra to dokončím.

Večer končíme klasicky pri nejakom upirátenom filme a hádke, alebo sexe, alebo hádke a sexe, ved to poznáte.

Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @wire to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Congratulations @wire! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66991.04
ETH 3101.80
USDT 1.00
SBD 3.74