You are viewing a single comment's thread from:

RE: JJ's gadgets - Digital timers - Udělátka JJ XVI. - Digitální časovače

in #cesky6 years ago

Jak odchytáváš signál alarmu z hodinek? Tam je všechno tak maličké. To jsi to skládal pinzetou? Není to krabička na svačiny?

"Sepne cokoliv" - palec hore :D

Sort:  

Jj, bývala to krabička na svačiny :-) Z hodinek jsem měl jen torzo. Připájel jsem na ně pár drátků na tlačítka a bylo to :-) Signál z alarmu je vyveden na drobná pérka, na která jsem též připájel tenké drátky. Je to jemná práce, aby se hodinky celé nerozpájely :-)

Už si matně vzpomínám. U některých mi pořád odskakovalo spodní víčko a bylo mi divné, proč tam dávají ty pružinky.

To jo, byly to kontakty, které přiváděly signál na piezo repráček ve víčku hodinek.

Byli to krásné časy s digitálkama. Vždycky jsem odpočítával, až skončí vyučovací hodina.

Jj, na to se daly taky dobře použít :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79