Zvíže je zvíře

in #cesky4 years ago

Tak zase o zvířeti. Někdy si říkám, že už přece o něm všechno víme, ale přece překvapí. Za tu dobu co ho máme je o rok a půl starší, trochu těžší. Ale on by vám asi řekl mnohem více kdyby mohl.

68701934_2762691317087849_5874299682104016896_o.jpg

No tak jsem už u těch dvounožců rok a půl a mám nevlastního bráchu Bazzyho. Nemůžu si vlastně moc stěžovat, mám se dobře. Jen pořád platí, že se můžu přetrhnout abych dostal nějaké masíčko navíc a oni mi ho nedají. Ráno mě páníček nakrmí a odejde do práce, pak vstane panička a vůbec nereaguje na moje žebrání. Odbyde mě s tím, že masíčko už jsem dostal a maximálně mi dá ještě misku s granulema. No a se svým nevlastním bráchou si taky rozumím. Často si hrajeme, ale brácha má 8 kilo a když se na mě tem kolos v rámci hry vrhne, tak ječím a páníčči se zlobí, že děláme kravál. Jenže copak to jde neječet, když se na mě brácha svalí? Vždyť já jsem poloviční než on. Panička je taková moje náhradní maminka a já jí každý den dokazuji, jak jí mám rád. Ráno jen co vyleze z ložnice, tak jsem jí v patách a když se přede mnou zavře na záchod, tak si postěžuji. No a jí se nelíbí že kvílím na celé kolo. To jsem prý zavislák. Nebo si sedne k snídani a já se jí drápu do klína. Někdy mě nechá a já se pak pomazlím a zkouším vyžebrat něco dobrého. Jenže nedostanu nic a tak nakonec zklamaně odcházím. Taky si mou už moc nehrajou. Ráno nemají čas a odpoledne si se mnou hrají jen někdy. Aspoň že to mazlení se mnou nezanedbávají :)
Tak se mějte zdraví kočičák Filip.

Sort:  

Ty dva jsou krasni, videt , ze se maji dobre.

Děkujeme :)

A co já? O mě nic? To zvíže zase slízlo smetanu :-)

IMG_20180729_230819.jpg

Hezky napsáno ;-*

Bazzy o tobě zase někdy příště :-*

Ok. Eunghhhh :)

Dej to v angličtině v sobotu pod #caturday :-)
!BEER

Zase jsem nestíhala, ale příšte to s tou angličtinou zkusím ;)

Nejlepší je zapsat si to do kalendáře :-)

Moc hezký článek o mazlovi. :-))
!trdo

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @zenuska!
@zenuska will receive 0.00571050 TRDO & @garygeo1 will get 0.00380700 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @zenuska, your post successfully recieved 0.0057105 TRDO from below listed TRENDO callers:

@garygeo1 earned : 0.003807 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61915.54
ETH 3000.10
USDT 1.00
SBD 3.59