Už jste slyšeli o @cleanplanet? (promoting @cleanplanet in Czech language)

in #cleanplanet5 years ago

Zdravím osazenstvo českého steemiťáckého rybníčku!

Po delší době jsem si připravil něco jen a pouze pro vás :) Rád bych tu udělal menší propagaci jednomu skvělému projektu, do nějž jsem se nedávno zapojil. Jedná se o iniciativu @cleanplanet.

32FTXiZsHoAW6noHJDhrg3W8ZKHVFSsLYM859aTDCF8iErJTM1xprwaXBqPuZHcfxbyqPQMxVxHpaiP6evVm9vhNX1FcaBFFDKbkqzZuvgZPuD9WWFM4xjM9gwpZFHtaGNYULnNoMSvqj5ki.jpg
Oficiální logo projektu @cleanplanet

Hlavním účelem projektu @cleanplanet je motivovat uživatele Steemitu (ale samozřejmě nejen je), aby byli více ohleduplní k životnímu prostředí a aktivně se podíleli na jeho ochraně.

V praxi to funguje asi takhle: vezmete pytel nebo tašku a vyrazíte někam do přírody sbírat odpadky. Celou akci zdokumentujete prostřednictvím fotografií nebo videa. Pořízený foto/video materiál pak vložíte do postu, kde (v angličtině) stručně popíšete, co a kde jste prováděli. Na závěr přidáte tag #cleanplanet. Kurátoři tohoto projektu pak váš post prohlédnou a když usoudí, že vyhovuje určeným podmínkám (což se děje v drtivé většině případů), tak ho odmění plným upvotem (@cleanplanet momentálně disponuje Steem Power o hodnotě téměř 34 tisíc Steemů).

Já sbíral odpadky na plážích i dřív, takže jsem se do této iniciativy ihned rád zapojil a minulý týden pro @cleanplanet udělal svůj první post. Můžete se na něj podívat tady, ať máte lepší představu, jak to má vypadat. Jelikož to byl ale můj první post tohoto druhu, neobešel se bez chybiček, takže rovnou dodám, že mi tam chyběly dvě věci - na začátku byste měli na kameru ukázat lístek s vaším uživatelským jménem a aktuálním datem a v závěru byste měli zdokumentovat, kam jste nasbíraný odpad vyhodili.

Doufám, že jsem tímto projektem některé z vás oslovil a budu se těšit na vaše příspěvky :) Nemusíte to hrotit jako já a tahat se s obřím pytlem, klidně stačí i obyčejná igelitka. Na místě taky nijak zvlášť nezáleží - může to být louka, park za domem, les, okolí řeky... Myslím, že to může být fajn zábava i pro celou rodinu. Strávíte chvíli na čerstvém vzduchu, uděláte něco pro matičku přírodu a ještě pak za to dostanete nějaký ten krypto groš ;)



pokus-maly.jpg


Thank you for visiting my blog. If you like posts about #nature, #animals, #traveling and discovering secrets and beauties of the #world, feel free to follow me as these are the topics I mostly write about. Have a wonderful day and keep on Steeming!

Sort:  

Zajímavý projekt, zkusím na to myslet při nějaké úklidové akci :-)

Díky, to bych byl moc rád! :)

Thank you very much for promoting @cleanplanet !
Great action to invite doing eco-citizen gesture.
@yann0975 co-funder of @cleanplanet

It is my pleasure to promote projects like this! Looks like there will be some of my Czech Steemit fellows joining your inititative, they found it very useful and inspirational :) I am going to grab a bag and hit the beach again soon too ;) Keep up the awesome work guys @cleanplanet!

Dobrá iniciativa. Už z Tvých příspěvků vím, že čistíš pláže.
Škoda, že se nedaří zároveň vychovávat lidi, aby nebyli tak bezohlední... Pak je to trochu boj s větrnými mlýny.
Nikdy jsem nechápal, jak někdo může na horách sežrat tatranku a obal tam vyhodit. Líbilo se mi třeba ve Slovinsku, kde byly například pod Triglavem k dispozici pytlíky na odpad. Když jsi šel na tůru, tak sis jeden vzal a cestou posbíral co do přírody nepatří. Je pravda, že tam toho moc nebylo. Ale praktikovali jsme to potom třeba v Krkonoších a tam byl pytel plný hned :(

No vidíš a to je pořád naše Střední Evropa oproti třeba Latinské Americe nebo Jihovýchodní Asii jako ze škatulky. Jak říkáš - měli bychom v první řadě řešit příčiny a ne důsledky. Pak to bude opravdu boj s větrnými mlýny. Ta část pláže, kterou jsme minule vysbírali, je už zase samozřejmě plná bordelu...

This is a great mission.
there must be many people who must be aware of the importance of cleanliness of the surrounding world, because by cleaning the world around, the scenery will look beautiful and the air will be healthy.

Well said :) Feel free to join this great initiative ;)

Hezký projekt, dělám si na něj taky zálusk ;-)

Super! Tak to už se těším na ten článek :) A díky za další, dodatečnou propagaci tohoto projektu v #cesky ;) Čím víc lidí o tom bude vědět, tím lépe.

Není zač. Ten projekt se mi líbí, přispívá hezky motivačně k debordelizaci přírody ;-)

Bohulibá akce. I v Brně se samozřejmě najde na zemi spousta odpadků. Ale najdou se i světlé stránky. Nyní například probíhají na několika náměstích vánoční trhy.Nápoj, který na nich zakoupíš dostaneš do zálohovaného hrníčku, který si buď necháš na památku nebo vrátíš v kterémkoli stánku. Nevýhody jsou ale i zde. Chmatáci se snaží nepozorným návštěvníkům vzít hrníčky přímo pod nosem, ale hlavně, ty použité se vozí každý den do myčky až do Soběslavi!

Díky za info, to jsem nevěděl. Já si cením jakékoliv snahy, která má přispět k ochraně životního prostředí, takže díky i za zálohované hrníčky na brněnských trzích, byť se vozí umývat kamsi za město :)

To se mi asi vyplatí hned 2x. Naučil jsem se zastavit se ve sběrně, když jedu okolo. Třeba papír se teď vykupuje kolem 3,- Kč za kilo.
Jsem v nějakém domovním Výboru SVJ. Ke schránkám jsem dal krabici "Nevyžádaná pošta". Končí tam hlavně letáky. Nebudeš tomu věřit, ale měsíčně se tam nastřádá nějakých 50 kg. (55 bytů) Takže syn dostává měsíčně asi 150,- na nákup Legopanáčků... (Ano, nejsou ekologičtí.)

Jo zrovna na tebe a Hášu jsem si vzpomněl, když jsem psal, že by tato iniciativa mohla být fajn i jako rodinná zábava... Tak doufám, že se brzy dočkáme prvního Krakonošova postu s tagem #cleanplanet :)

Něco uděláme. Ale svazuje mě špatná angličtina. Což je můj obecný steemití problém.

Co jsem se tak zběžně díval na ty příspěvky pro @cleanplanet, tvoje angličtina tam bude patřit k tomu lepšímu ;) Toho se vůbec neboj. Hezky to nafoťte a budete mít post jak víno.

Super projekt! Vzhledem k tomu, že nedávná klimatická konference v Polsku prošla prakticky bez mediálního povšimnutí, oproti té předchozí, tak jsem zase spadl trochu do depresí, ale podobné projekty, jako tenhle, ve mě nechávají naději na lepší zítřky!
Fandím ti!
Dneska jsem akorát chtěl jít do lesa a přispět do krmelce, tak možná rovnou vemu pytel s foťákem :).

Jo tak to buď rád, že žiješ ve Střední Evropě :D Kupříkladu tady v Latinské Americe bys z dění okolo sebe upadal do depresí každý den :D :( Ale @cleanplanet je skvělý projekt, o tom žádná ;)

Vidím, že jsi u nás nový a zatím jsem u tebe nenašel žádný intro post, ale podle popisku v profilu si asi budem rozumět ;) Takže vítej a bav se! :)

Congratulations @phortun! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 25000 upvotes. Your next target is to reach 30000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!


You just planted 0.06 tree(s)!


Thanks to @liltammy

We have planted already
4657.03 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 30888.20
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87