這不是一個鬼故事 (四)

in #cn7 years ago (edited)

「早知就唔玩呢個大懲罰啦......真係撞鬼啦而家...」Aaron似乎亦相信Kitkat所說的鬼神論。

在前面的Linus和櫻木不發一聲,但從他們的臉色看來,他們心中亦有某程度的認同。

U_Hall_1.jpg

「床上面咪係阿Ken囉!」櫻木指着17號房中比較近房門的一張床說。

只見床上的青年赤裸着上身,下身只穿着一條短褲。由於臉深埋在枕頭中, Linus 一行人都看不到這青年的容貌。身形看起來和昨晚失蹤的Ken十分相似。Aaron和Kitkat一人一邊肩膀,雙手用力把青年拉了起來,青年全身無力的坐在床上,前額的頭髮把還是緊閉着的眼睛的上半部遮蓋着。兩邊嘴角各有一道水跡伸廷至下巴。Aaron跟Kitkat兩人接着大力搖晃仍未甦醒過的青年。而櫻木則不停重叫喚着:「Ken! Ken! 快趣啲起身,我地有事要問清楚你。」

就在櫻木重複了這句說話不知多少次之後,Linus 已經有點不耐煩「啪!啪!」Linus不由分說便大力的打了青年兩個耳光。每邊臉頰上清晰可見兩道紅色的手拳痕。可能是因為挨了打的關係,青年已經睜開了雙眼,用紅紅我雙眼望看前面,有氣冇力的道:「咩...事...」一陣酒味撲向眾人。

0951A2AC-8E7F-479D-A631-527CA618E103.jpeg

櫻木眉頭一皺,一手把青年拉了起來,再將他推出房門,吩咐他;「梳洗完即刻返黎!」

幾分鐘後,他回到房間裏來,在凌亂的床上找了一件Tee裇穿上,望着四人說:「到底發生咩事?」

這時候,Aaron和Kitkat 終於可以正眼望到他了。青年的高度和身形跟"Ken"十分接近,從後邊看的話真的有九成相似。兩人都是方形大眾臉,誇張一點的說,只見過一,兩次面的話,很大機會在一轉眼間便忘記他們的長相。

「佢就係我果組嘅阿Ken. 尋晚我十點幾返到黎hall,見到佢係樓梯前面嘅草叢搵緊野,我見佢醉得好緊要,咪去幫下佢手搵,結果都係搵唔到,咁我地就返咗房瞓啦。」

「緊係搵唔到野啦,你自己都醉哂啦!」Kitkat再次搶先發言。這一次,Aaron和Linus罕有地點頭讚同。「Anyway, 呢個阿Ken同尋晚我地見果個阿Ken真係有幾分相似,仲要一向係O'camp都冇咩出過聲,真係分唔到囉。係喎阿Ken,尋晚好似係有個女仔搵你,你就出咗去,之後好耐都唔見你返,我地咪出去搵你囉。結果咪搵到果個阿Ken囉。我地見佢又係拎住你地組件Tee,又拎個好似樣嘅銀包,咪認為一定係你,就捉咗佢返去囉...」

「你見到我個銀包同埋O'camp Tee?」Ken用他沒有個性的聲音問道。

39C53BD9-878D-445D-8903-0515EA70AEEF.jpeg

「黑色真皮銀包嘛,咪尋晚果個阿Ken拎住囉!話時話,你有冇孖生兄弟?咩話?冇?咁尋晚果個又會咁似樣嘅?」Kitkat繼續口若懸河。「不過老實講,尋晚我地都冇咩留意果個阿Ken係點嘅樣。可能因為太過普通,而家印象都幾模糊。諗起就嬲,點解阿Ken咁嘅樣都有女,我咁靚仔就冇,公平咩?」

「收聲啦!」熟悉的對話,來自熟悉的人物,不同的是,現在的Aaron面色蒼白,聲音擅抖,似乎對鬼神之說不無恐懼。「問返啲正經野先啦。阿Ken, 點解你會出咗去一直都唔返?攪到我同Kitkat要去搵你,先至會撞到個隻野...」

「啫係咁......」Ken面有難色,欲言又止。

「我幫佢講啦,尋晚返黎之後我都問咗佢點解佢會十點幾會係草叢搵野...原來個死仔其中一個Ex搵佢,叫咩名呢,呀,趙甜。咪叫咗佢出去嘅...」

「點解搵佢呀?」Kitkat追問。

櫻木瞪了Kitkat一眼,似是怪責他打斷自己的說話:「呢層個死仔冇交代到。原來趙甜搵咗佢出去之後,佢地兩個去咗樓梯前面塊草地度坐...正確啲講係果度棵大樹下面坐。之後話傾偈喎...唔知點解傾傾下就變咗......NSFW......之後佢地就走返去趙甜同佢家姐一齊租嘅mini hall飲酒,飲飲下至發現唔見咗銀包同件O'Camp Tee,所以佢返咗去搵,不過搵唔到,仲俾我拉咗返房。」櫻木一邊講,Aaron同Kitkat亦一邊用既羨慕又不恥的眼神瞪著Ken。而Ken則是閃閃縮縮的,慢慢地退到櫻木身後,大概他亦看得出兩名血氣方剛,精力無處宣洩的野獸的危險性。

93A0036D-7C28-48E7-B945-41DC7263F892.jpeg

「條死仔原本仲話要返去人地mini度過夜,我緊係唔俾啦,嗱,唔好誤會我妒忌佢呀,我見佢醉成咁,怕佢危險呀! 好在我捉咗佢返黎啫,唔係都冇辦法證明佢尋晚冇去到大懲罰啦,係唔係?咁你地都唔會知你地成班都撞鬼啦?」

話剛說罷,所有人都面色一沉。Linus亦如夢初醒,一把將Ken拉了過去,從頭到腳仔細打量一番。「呢啲咁嘅大眾臉真係通街都係,同尋晚個阿Ken都有幾分相似,難怪所有人都認差... 好喇,既然阿Ken係度,即係我地冇失蹤人口啦,咁我地都唔使再同U報告啦。大家快趣返去清理現場,當冇事發生過就算。真撞鬼又好,假撞鬼都好,尋晚嘅事就當冇發生過,知唔知?」

所有人都不住點頭。大家都覺得這是最好的解決方法。

「好,咁我地一齊返去幫手清理現場!」

「吓!重要返去?咁猛都仲要返去?」

「係囉,話唔埋佢地幾個已經清理好哂呢?唔返去得唔得呀?」Aaron同Kitkat罕有地意見一致。

「你地覺得啲血拳印咁快可以清理哂?唔想成件事揚哂出黎嘅就快啲返去幫手!日光日白使唔使咁驚鬼呀,舊年成年我地係果度都留過好幾個通宵啦,果陣仲有幾條屍係度,你地都未驚啦,而家咩都冇,使唔使驚成咁呀?」Linus用責難的口吻道。

Aaron反擊說:「就係連屍都冇先驚呀,仲唔真係撞鬼?」

Ken突然「呀」的一聲叫了出來,好像想起了什麼的。「咁多位師兄,我可唔可以走先呀?因為尋晚我原本應承咗會返去,但係就冇返到,我估佢地兩個醒咗唔見我會好擔心我,會周圍搵我,我要返去同佢地交代返先得。」

「你就想,成件事都係因你而起,唔係你走咗去NSFW,我地又點會撞鬼呀!哼,你一定要幫手攪返掂佢!」Linus 堅持Ken一定要去幫忙。Aaron和Kitkat不用等Linus的信號,就已經一人一邊的把Ken夾在中間,強行把Ken拖向教學樓的方向。

「但係趙甜佢地又點呀?」

「放心,我會幫你通知佢地架啦。你唔去搵佢地,佢地都識得黎呢度搵你架啦。我會話佢地知,你尋晚醉到返唔到去,係度瞓,咁OK啦。你地行先,我一陣就過黎幫手。」

「我地走啦。」Linus一馬當先,邁開大步,頭也不回的走了。

「走啦,Ken. 櫻木佢唔會黎架喇,佢出名最驚鬼嘅,上次聽咗個悶到瞓着嘅鬼故,佢都嚇到暈低。今次真係撞鬼,佢點夠膽黎呀。」Kitkat再一次擔當解說的角色。

「阿Ken,你唔好得罪你個組爸呀,佢表面上好似好friendly, 實際上係好粗暴架......佢上次......打到人學個鼻.........」

一行四人邊行邊說,不消一會兒就到了停屍房。

565F0326-3ACC-4C32-8700-3803A476A02D.jpeg

原本應該燈火通明的停屍間,現在是漆黑一片。Linus心感不妙,快步走入停屍間,其他人亦步亦趨,一起走了進去。黑暗中隱約見到三個人形物體伏在地上。Linus跑到最近門口的一個身邊,正想看個清楚,突然「嘭」的一聲,停屍間的門關上了。

連從門外透入來的些微光線都失去的眾人,頓時變成失明一樣。只聽到黑暗中傳來「伏」...「伏」...「伏」...「伏」...幾聲,世界又變成死寂。

第四回 - 完


圖片來源:1, [2], [3], [4], [5] Pixabay.


IMG_1080.JPG

這不是一個鬼故事 (三)

這不是一個鬼故事 (二)

這不是一個鬼故事 (一)

Sort:  

Upvoted and also resteemed :)

让我想起了近来大火的密室逃脱。

好可怕呀!

I like your post.

Thank you very much.

Congratulations @guyverckw, this post is the eighth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Superuser account holder (accounts that hold between 1 and 10 Mega Vests). The total number of posts by Superuser account holders during this period was 601 and the total pending payments to posts in this category was $3525.09. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

really good post.....

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63924.41
ETH 3120.23
USDT 1.00
SBD 3.88