You are viewing a single comment's thread from:

RE: 香港很危險,真的很危險,哈~~

in #cn5 years ago

2/3人一齐行街可见香港人真喺好团结,某D事令到咁多人一齐行街喺会令大家个脑好乱。

沙士咁艰难都走过来了,我相信哩次的小风波香港应付得来嘅,最怕的喺有其它的力量别有用心入去做搞屎棍。

!shop

!trendotoken

Sort:  

Congratulations @hertz300, you are successfuly trended the post that shared by @honoru!
@honoru got 6 TRDO & @hertz300 got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Token distribution bot developed by @ali-h

無2/3咁多, 2/7左右

Posted using Partiko Android

就算喺1/10也已經喺很团结很了不起的一个城市了

Posted using Partiko Android

比沙士更差

Posted using Partiko iOS

香港有一班人,失明了,良心,也失去了。

Posted using Partiko Android

好哋哋的香港俾哩班人搞乱咗
我虽然唔喺香港人,但从细到大都喺睇香港电视大的,或多或少都有点感情。我有一些亲戚朋友在香港,我开始有啲担心佢哋,特别喺当差個佬表,我见有啲人已经开始针对差人了。

Posted using Partiko Android

看到您這一段字,便知道您不知道香港的實況了。因為誰搞亂了,也搞錯了。

我記得您是看Youtube 而加入Steem。
或者,您試試透過Youtube,看看真實的香港。看看與您所知的,有甚麼分別。

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91