香港尖沙咀的美味放題!

in #cn5 years ago

放題真係史上最啱男仔食嘅嘢 唔單止多選擇,仲可以一個價錢食到飽! 不過雖然好多時男仔食嘢其實都係為填飽個肚居多(女仔又要影相靚、又要好食...) 但當日好食嘅放題係會加分啦! 今次同女朋友嚟食JK Brother's, 其實有少少屣錢😂 因為女仔畢流都食得唔多嘢,但又要起勢咁嗌, 結果好多時都係我負責清枱~ 好彩呢度件件嘢都唔會太大碟,等你可以咩都試少少,過足癮!

a.jpg
本身我就好鐘意食炸物, 又食過幾間放題嘅炸物都麻麻哋, 所以都只係諗住叫少少小試牛刀, 但點知又幾喜出望外! 上枱時真係熱辣辣得嚟,入面要流心嘅有流心,仲要唔會食到成口油!

a2.jpg
刺身我就一定會叫三文魚! 呢度啲三文魚都好大件好肥厚, 食幾件就已經好滿足~ 而其他嘅魚生好似鮑片、帶子咁, 都鮮味得嚟又彈牙(你知啦帶子唔新鮮,啲肉係會霉霉哋the the 哋咁)

a3.jpg
壽司就叫咗啲芝士火脊壽司, 我就好鐘意燒咗嘅芝士味夾埋鰻魚同長腳蟹嘅味啦!

a4.jpg
另外我都好欣賞個凍豆腐, 佢上面淋咗日式芝麻醬, 好開胃, 啱晒食完炸物同壽司, 飽飽哋嘅時候食。

a5.jpg
青瓜微酸微辣, 一樣都係開胃菜嚟, 食放題中途食碟呢啲真係幫助咗唔少😂😂

a6.jpg
雪糕櫃入面好多款唔同嘅雪糕, 但我就揀咗呢款抹茶紅豆, 老老豆豆真係幾好味!! 整體嚟講呢度都坐得舒服嘅~ 食物上得快, 生嘅嘢食新鮮, 熟嘅食物食得出有心機烹調, 唔會係因為放題就hea做, 值得再戰!

商店名稱:JK Brother's
商店地址:尖沙咀彌敦道180號寶華商業大廈3樓


Please upvote, resteem and follow @steemitowner!



請投票支持,轉發及追蹤 @steemitowner


Want to know more about me?
Please take a look 👉 My Introduction
想認識我更多?
請看一看 👉 自我介绍

Sort:  

Hello @steemitowner! This is a friendly reminder that you can download Partiko today and start earning Steem easier than ever before!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem. You can login using your Steem account, browse, post, comment and upvote easily on your phone!

You can even earn up to 3,000 Partiko Points per day, and easily convert them into Steem token!

Download Partiko now using the link below to receive 1000 Points as bonus right away!

https://partiko.app/referral/partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65686.10
ETH 2943.95
USDT 1.00
SBD 3.73