Yeni Girdiğim Bitcoin dünyası hakkında

in #coin7 years ago (edited)

Yeni girdiğim bu dünyada öğrendiğim birkaç şey ;)

Türkiye de bilgiye ulaşmak gerçekten zor.. insanların anlatmayışı yada bildiğini saklaması enteresan..

Ayrıca ben de öğrendiklerimi çevreme heyecanla anlatmak istediğimde gördüğüm "saadet zinciri mi lan bu" muamelesi cansıkıcıydı..

Geçiyorum öğrendiklerime uygulamalara;

  • Paribu sitesinde kolayca hesap açma / tl gönderip btc alma ve bunu transfer konusu çok rahat oldu..
  • Bitrexx sitesine anlamsız uyarılarla bir turlu üye olamadım ve kolayca Poloniex e üye oldum..
  • ilk başladığımda BTC 5.700 $ idi.. 1 hafta içinde 7.300 $ e çıkıp 6.500$ ı görünce tünelde hem karanlığı hem ışığı gördüm..
  • uygulayarakta öğrendim ki piyasada MAKER ( yapıcı-kurucu) olmak FEE ( komisyon ) açısından %40 daha az ödemeyi sağladı.. TAKER ( alım satımı anlık yapan ) olmak belki zaman kazandıran, fırsat yakalatan bi durum ama yinele benim zamanım var, param az :) maker olarak ; emirlerle işlem yapmak güzel..
  • ilk kez borsa gibi birşey oynadığım için zorlandım.. ama ögrendim ki düşerkende elinizdekı coinlerden almak maliyetinizi düşürüyor ve coin değer kazandığında daha erken düzeyde kazanmaya başlıyorsun...
  • Bazı inandığım paralarda aklıma gelen yüksek değerlerde satış emirleri girdim ve ben uyurken coin yükseldiği için ciddi oranlarda kar elde ettim..

Şimdilik keyif alarak yapıyorum; öğrenmeye çalışıyorum.. Madencilik mevzusu bu işin şampiyonlar ligi gibi birşey;)) uğraşanlara Allah sabır versin ve sorunsuz işleyen sistemler diliyorum ;))

Herkesin aldığı coinlerin roket olup uçması dileğiyle ;))

Sort:  

Congratulations @emreugur! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61673.68
ETH 2904.63
USDT 1.00
SBD 3.63