Can Dostum Stres :) [Cointurk 19. Projesi][alim hakki#8452]

in #cointurk6 years ago

Stres, stres, stres
Gün geçtikçe hepimiz için daha büyük bi sorun haline geldi bu arkadaş...
İşyeri stres, trafik stresi, gündemin stresi onun bunun kısaca hayatımızda yer alan herşey bi stres unsuru oldu bizim için.
Peki ben nasıl stresle başa çıkabiliyorum? Öncelikle şunu belirteyim stresi kendimde de tamamen yok edemiyor onunla tam manasıyla başa çıkamıyorum
-Yaşadığım sorunlara karşı ilk ve en etkili silahım beslediğim iki kedi ve bir köpek evde pijamalarımı giyip uzandığımda bana kendilerini sevdirmeleri olsun birbirleriyle oynamaları olsun anlık stresimi tamamen yok ediyor açıkçası.
-İkinci çözümüm alternatif tıp örneği 'Ayaklarımı toprağa basmak' her zaman olmasada aklıma geldikçe ve fırsat buldukça yaptığım bi eylem.
-Ve son olarak klasik olarak gelsede diğerleri gibi gerçekten işe yarayan bi öneri "Okumak"

Benim kendimce faydalandığım stresle başa çıkma yollarım bunlar arkadaşlar ha kesin çözüm oluyor mu? Hayır, ancak onunla yaşamamı sağlıyor.

Gelecek proje için önerim şuan etradta yaygın şekilde paylaşılan' İco' lar. Scam mı değilmi etkinliği v.b konular üzerine araştırma yapılması ve bu konuyu baz alan yazı yazılması olabilir.

Sort:  

Congratulations @alimhakki! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @alimhakki! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65