ISPARTA`NIN EN GÜZEL YERİ ''AYAZMANA DAĞLARI'' BİRAZ DA EFSUNLU SANKİ :)

in #cointurk6 years ago

Isparta`nın en güzel yerlerinden birisi de Ayazmana dır mesirelik alanı ile yem yeşil dağlarında kestane ağaçları vardır, yaz kış bir faklıdır ayazmana ama yazın daha bir güzeldir, en güzel astroloji yorumlarımı Ayazmana da dinlenirken yazarım...

  

Başımı dinlemek istediğimde, yürüyüş yapmak istediğimde idman için gerçekten çok güzeldir, Ayazmana cıvıl cıvıldır dağlarına doğru çıktıkça daha da yeşillenir etraf, tertemiz hava sincaplar ve bir çok şirin hayvan eşlik eder, fotoğraf çekmek içinde birebirdir, aşkını tazeleyenlerden tutunda hafif müzik eşliğinde sarmaş dolaş elinde çerezleriyle şehri izler sevgililer, dost sosyal ortamlarda da mangal yakıp hoş sohbetli keyif için birebirdir...

İster yalnız ister sevdikleriyle insan mutlu olur Ayazmana da ve dağlarına doğru çıkmaya devam ettikçe daha bir sessizleşir ortam yine yeşillikler ve kestane ağaçlarının dağdaki kayalıklarla sanatsal birleşimi kucaklaşması gerçekten güzeldir...

  

Neden efsunludur dedin derseniz bu gün yaşadığım bir şeyi paylaşmak istiyorum sizlerle :)

Ayazmana dağlarına doğru yürüdüm biraz tırmanma misali bir yürüş aslında ve ortam sessizleşmeye başladı, kuş sesleri böceklerin şirin bağırışmaları ve bal arılarının dansı eşliğinde her şey muhteşemdi hatta bir kaplumbağa adeta benimle selamlaştı ve sincapların karşıdan karşıya geçişleri muhteşemdi ( doğayı çok seviyorum), yorulduğum için daha fazla yukarıya çıkmadım zaten insanların dağa rahatlıkla çıkabilmeleri için yapılmış olan merdivenimsi basamaklarda bitmişti daha yukarıya tırmanmak gerekliydi adeta :) 

  

neyse basamaklardan birinde oturdum dinlenirken aniden ileride çok asil duruşlu siyah beyaz desenli bir kedi gördüm durmuş öylece bana bakıyordu gel pisi pisi falan dedim ama umurunda değildi o bana bakmaya devam ederken ben fotoğraf çekmek için çantamdan telefonumu çıkardım resim çekiyorum derken arka taraftan bir erkek sesi geldi ne dediğini pek anlamadım aniden döndüm baktım kimse yoktu sanırım o kedide yoktu :) kediyle bir bağlantısı varmıydı yokmuydu bilemem ama hemen kendi kendime kalk kedi kılığına girmiş uzaylılarmı perilermi bilmem geliyorlar önce ses duydum sonra onları görürüm diye aşağıya indim hahaha :) işin esprisi bir yana gerçekten harika bir yer, bu yaşadığım olayda muhtemelen oksijen çokluğuyla alakalı bir rahatlama ile olsa gerek ciddi anlamda bedeniniz beyniniz rahatlıyor gevşiyor, muhteşemdi...

Isparta ya gelirseniz muhakkak uğrayın derim dostlar...

Asttaico....

Sort:  

Isparta çok güzel .. Dağlarına çıkmıştık göl biraz uzakta kalıyordu ama iyi bir manzarası vardı..

Elinize sağlık hocam. :)

Bu arada Ispartalıyım, Ayazmana'yı Steemit'e konu etmişsiniz, çok sevindim görünce.

asıl ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğunuz için :)

güzel paylaşım, #tr etiketine olan desteğinizden dolayı teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61763.08
ETH 2899.43
USDT 1.00
SBD 3.49