Merhaba Steemit [Cointurk 18. Projesi] [aytekin#2240]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba tekrardan arkadaşlar,daha önceden yazmıştım ama bir sorun nedeniyle süresi geçmiş ve tekrar yazmam gerekiyormuş.Bu yüzden aynı şeyleri ve biraz birşeyler ekleyerek tekrar yazıyorum.


Adım Aytekin Can Tekin,uşakta yaşıyorum ve doğma büyüme buralıyım.Sağlık Meslek lisesinde okuyorum ve hastanede staj yapıyorum.Daha öncelerden öğretmesini istiyordum ama söylemiyordu bana ve proje varmış bir kaç kişiyi üye yapması gerekliymiş ve o yüzden söylediğini düşünüyorum yoksa söylemezdi :) Bu yazımı okuyacaktır zaten görsün bu dediğimi.. :) Şaka bir tarafa bana ne yapacağımı ve nasıl kazanacağım hakkında eminim ki gerekli yardımı yapacaktır zaten şimdiye kadar bir çok şeyide öğretmiş sayılır yani.Buraya bir kaç resmimi eklemek istiyorum.

1 haftayı geçtim artık hergün birşeyler paylaşıyorum ve diğer projeye de katıldım şuan hesabımda buradan da oy alırsam toplam 8 dolarım falan olacak,bunun kesinti oranları falan biraz karışıkmış onları henüz bilmioyorum ama sanırım buradan para kazanabileceğim :)

Referans @mervesaglamx

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65920.41
ETH 3016.79
USDT 1.00
SBD 3.71