Neden Stres Yapıyoruz ki? [Cointurk 19. Projesi] aytekin#2240

in #cointurk6 years ago (edited)

STRES YAPMAYA GEREK YOK BENCE

Neden bu kadar stres yapıyoruz? Neden herhangi bir kişi,kurum,kuruluş vb. gibi şeyler için stres olup hayatımızı karartıyoruz? Bence stres olup hayatımızın karartmanın hiç bir anlamı yok. Elbet hayatımızda sıkıntılar yasayacagız ama her yasadıgımız zorlukta sıkıntıda stres olursak eger nasıl geçer bu hayat? O yuzden herseye sınır stres yapıp hayatımızı karartmaktansa son care olarak strese gırmelıyız. çünkü stres birçok kötü hastalıgın baslangıcına sebep oluyor. Sacma sebeplerle stres olup kımse hasta olmak ıstemez. Ben sahsen olaylara duygusal degılde mantık cercevesınde bakıyorum. Ciddi anlamda sıkıntılı bir durum ise o zaman strese giriyorum. Onun harici kulak sallıyorum olaylara. Böylelıkle stresten uzak durmus oluyorum sizede öneririm iŞe yarıyor :D

Yukarı da da dediğim gibi stresten uzak durun arkadaşlar,stres size ne katar ki zarardan başka ? Zaten biraz strese alışınca artık sizde takmayıp uzak duracaksınız buna da eminim ama bu aşamaya gelene kadar kendinizi yiyip bitireceksiniz bunuda biliyorum :D İşte asıl mesele kendinizi yimeden ne bilyim saçlarınız falan dökülmeden bunun farkına varıp ilk baştan takmamak.Stres olmamak için tek çare bir olayı olan olayı takmamak gibi birşeydir bence.Sıradaki projenin konusunun da teknolojiler ile ilgili olmasını isterim.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70427.25
ETH 3798.65
USDT 1.00
SBD 3.50