Steemite Hoşgeldim :) [Cointurk 18. Projesi] [aytekin#2240]

in #cointurk6 years ago (edited)

Steemite bugün katıldım öğle saatlerinde falan Mehmet abiy ( @mervesaglamx )  arayıp yardım istedim işi olduğu için bir kaç bişey anlattı sadece sonra biraz önce o beni arayıp diğer arkadaşım olan Yakup'un yazdığını ve benimde yazmamı istedi.
Adım Aytekin Can Tekin,uşakta yaşıyorum ve doğma büyüme buralıyım.Sağlık Meslek lisesinde okuyorum ve hastanede staj yapıyorum.Daha öncelerden öğretmesini istiyordum ama söylemiyordu bana ve proje varmış bir kaç kişiyi üye yapması gerekliymiş ve o yüzden söylediğini düşünüyorum yoksa söylemezdi :) Bu yazımı okuyacaktır zaten görsün bu dediğimi.. :) Şaka bir tarafa bana ne yapacağımı ve nasıl kazanacağım hakkında eminim ki gerekli yardımı yapacaktır zaten şimdiye kadar bir çok şeyide öğretmiş sayılır yani.Buraya bir kaç resmimi eklemek istiyorum.


Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 68217.64
ETH 3598.78
USDT 1.00
SBD 3.22