stres ile yaşayabilmek..[Cointurk 19. Projesi] @babil2541

in #cointurk6 years ago (edited)

stres çağımızın en büyük hastalıklarından biridir.Bir çok sorunun başında hep stres karşımıza çıkar.

Aile içi şiddet,toplumsal travmalar,ekonomik çöküntüler hep stres ile başa çıkamamanın sonuçlarıdır.

gün geçtikçede daha büyük sorunlara,maddi,manevi kayıplara neden olmaktadır.

bizler birey olarak bununla başa çıkabilmenin yollarını bulmalıyız,yoksa yaşam çekilmez bir hal alacaktır.

insanlar tahammül sınırlarını aşacak,savaşlar bile çıkabilecek.

her şeyin başı sevgidir,sevgiyi dostluğu paylaştıkça,bireyler daha sakin daha olumlu hayata bakıp,stres ile daha kolay

savaşacaktır..

ben stresle daha çok kalabalıklardan uzak durarak,tv vs fazla izlemeyerek,manevi olarak dualar ederek

hayata ve insanlara empati le yaklaşarak,onları anlamaya çalışıp ,stres kavga vs gibi konulardan uzak durarak

başediyorum ama tamamen ettiğimiz söylenemez..

bir sonraki konunuz borsa olabilir yada yatırm araçları..

Sort:  

Hocam siz nasıl bununla başa çıkıyorsunuz. Bunu yazınız sonrasında discord destek ekibi ile iletişime geçiniz

ben editledim daha ne yapabilirim bilmiyorum,yavaş yavaş strese giriyorum:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73