Getirdiğim Kişiler [Cointurk 25.Projesi] [bado#7051]

in #cointurk6 years ago

DQmaaEKKK9hjhzBd4MTr5avU6uyQ6czZ3zTdRd5BNtRrMnw.png

Merhaba arkadaşlar
Ben Bahadır. 22 yasindayim. Yaklaşık olarak 20 yıldır İstanbulda yasiyorum.Şuan herhangi bir işle uğraşmıyorum, öğrenciyim. Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisligi 3. sinif ögrencisiyim. İnşaallah seneye okulum bitecek.Vizeler ve finallerden de fırsat buldukça steemit ile uğraşmaya çalışıyorum.

Benim KUSADASI'ı platformuna getirdiğim iki kişi de benimle aynı bölümde okuyan arkadaşlarımdır. Ben yaklaşık olarak 2 aydır steemit üyesiyim ve fırsat buldukça gerek pc den gerek telefonumdan girip sürekli steemitte takılırdım ve bu da üniversitedeki arkadaşlarımın dikkatini çekmiş olsa gerek ki bana bu siteyle alakalı sorular sormaya başladılar ve siteyi tanıttıktan sonra onlar da kaydolmak istediler. Kaydolduktan sonra da zaten ilk olarak Kuşadası'nı takip etmeye başladılar :)

Getirdiğim kişiler,
1- @style96 Discord ıd: style96#7271
2- @firebenderpanda Discord ıd: STARKILLER#9016

@style96 adlı arkadaşımın adı Halil. 22 yaşında. İzmir de yaşıyor. Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisligi 3. sinif ögrencisidir.

@firebenderpanda adlı arkadaşımın adı Özgür Barış. 22 yaşında. İstanbuul da yaşıyor. Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisligi 3. sinif ögrencisidir. Her ne kadar steemite ben üye yapsam da aslında kendisi uzun bir süredir kripto paralara fazlasıyla merak sarmış bir arkadaşımızdır.

Sort:  

Merhaba @bado,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Teşekkürler :)

Merhabalar, adım Özgür. Ben aslında daha çok borsayla ilgilenen biriyim. Buradan da bir şeyler öğrenmek isterim. Hep beraber hoş vakit geçirelim isterim :)

Herkese merhabalar , ben Halil.Umarım güzel günler geçirip hep birlikte paylaşımda bulunuruz.

Üyelerden biri uzun süredir üye. Diğeri ise kabul edildi. 1 yeni üye daha getirdikten sonra discord destek ekibimiz ile iletişime geçiniz.

@mrtt Aslında iki arkadasimda ayni anda üye oldular sadece aralarinda 2-3 günlük bir fark var
Sadece style96 biraz daha aktif olmuş buralarda.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71