Gobaba ile Steem-TL Devreye Giriyor [CPXTurk&Gobaba Projesi] Batuhoca #9249

in #cointurk6 years ago



Merhaba arkadaşlar, @kusadasi ekibinin duyurduğu üzere Gobaba borsasının artık Steem-TL işlemlerine de açılacağını duydum. Yapılan yatırımlar ve çalışmaları düşündüğümüzde gerçekten Steem'in ve Türk Steemit kullanıcılarının gelişimi açısından güzel bir haber olarak değerlendiriyorum bunu.

@kusadasi bu kapsamda bir yarışma düzenliyor. Yarışma linki'ne tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Katılmak İçin Ne Yaptım?

  • Katılım kapsamında öncelikle @kusadasi'nin ilgili konusunu ziyaret ettim.
  • https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk referans linki üzerinden Gobaba sitesine ulaştım.
  • Sağ üstte yer alan Kayıt Ol sekmesinden kolayca kayıt oldum.
  • Gelen sms doğrulama kodunu girerek ve son adımda kimlik bilgilerimi doğrulayarak üye oldum.

UYARI

Referans id kısmına coinplugturk yazmayı unutmayınız !

Üye Olduğuma Dair


üyelik.jpg

Mail adresim: batuhan***nı[email protected]

Sort:  

Çok güzel paylaşım teşekkürler

ben teşekkür ederim okuduğunuz için. Gobaba'nın bunu faaliyete geçirmesi harika olacaktır. Ayrıca yarışmaya katılıp gelir elde edebilirsiniz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63885.30
ETH 3142.94
USDT 1.00
SBD 3.86