Gelecekte Kripto Para Piyasası Nasıl Olacak [Cointurk 24. Projesi] kbuse#4152

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar herkese iyi günler.Yeni bir güncelleme olduğunu duydum artık sadece kaliteli yazılara oy verilecekmiş ve diğer umursamadan kısa kısa ve düzensiz yazan arkadaşların yazılarına oy verilmeyeceğini duydum bu güzel bir haber aslında herkes hak ettiğini almasını istiyorum çünkü eskiden herkese aynı oranda oy veriliyordu,bu şekilde herkes hak ettiği ve verdiği emek kadar para kazansın.Bu güzel bir gelişme olmuş diyebilirim.Gelelim proje konumuza;




→ Kripto Paraların Geleceği

•  İlk olarak kripto paraların geleceği eminim bile diyebilirim uzun vadeli olacaktır yani milletin insanların dediği gibi yok balon olacak patlayacak gibisinden düşünmüyorum.Kripto paralar ilk olarak 2009 yılında tarihe geçmiştir,kripto paraların arkadasından koruma amaçlı blockchain teknolojisi geliştirilmiştir ve bu bir devrim niteliğindedir.Kripto paraları geleceğin gerçek para birimi olarak görüyorum ve Türk Lirası,Dolar,Euro gibi para birimlerini ortadan kaldırmasa bile yok etmeye yakın noktalara getirecektir.

•  Kripto para popülerliği , gelişmiş ülkelerde diğer ülkelere göre çok yukarılardadır. Bunun sebepleri ise ülkelerin teknoloji alanındaki konumu , etik düşünceleri , halk yapısı ve kendi iç yasaları ile alakalıdır. Yaşadığımız dünya , asırlardır altına dayalı para sistemi ile yaşamış ve bu sistemin anlatmakla bitmeyen saçmalıklarından ve savaşlarından artık iyice bıkmış ve midesi bulanmıştır.

•  Bu durum ise yaş olarak henüz çift haneli rakama yeni ulaşabilmiş bir para birimine oldukça hızlı bir geçişe vesile olmaktadır. Fakat bu geçiş süratli olduğu kadar sıkıntılı ve sancılı birtakım durumlarıda beraberinde getirmiştir. Çünkü kripto paranın ne olduğunu anlayamamış veya yarım anlamış , yanlış anlatılmış veya yanlış anlamış bir insan kitlesi bu sancıları ve sıkıntıları tetiklemektedir. Ama ne olursan olsun gün geçtikçe çığ gibi büyümeye devam eden bu evrensel devrim kısa bir süre içinde hakettiği koltuğa oturacak ve yeni dünya düzeni kripto para üzerine kurulacaktır. Bu çok açık ve net ortadadır.  


•  Bitcoin ve diğer altcoinler ile ilgili hemen hemen her gün yeni haberler ve gelişmeler duyuluyor,bu gelişmeler bazen olumlu bazen ise olumsuz gelişmeler oluyor fakat son 2 aydır piyasa sürekli olumsuz haberlerle doluyor ve kripto para piyasası hacmini düşürmeye çalışıyorlar bunda başarılı da oluyorlar aslında çünkü yıl başından itibaren bu zamana kadar kripto para piyasası tam tamına 600 milyar dolar değer kaybetmiştir.

•  Tabi ki bu durumlar bizi korkutmasın ileride ben inanıyorum herşey çok daha güzel ve çok daha iyi noktalara gelecektir bu kripto para piyasası.Şuan ki değeri olan 250 milyar doları en az 8 katına katlayacağına inanıyorum bunun ise yaklaşık 1-2 yıl içinde gerçekleşeceğini düşünüyorum ve işte ozaman bu sitenin para birimi olarak adlandırdığımız Steemin bile 50-100 dolar seviyelerine geleceğini düşünüyorum.





ÜLKELERİN KRİPTO PARALAR HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ

→ Olumlu Düşünen Ülkeler;

-Rusya
-İzlanda
-Malta
-Avustralya
-Macaristan
-Japonya
-Hollanda
-İtalya
-Çin
-Kanada
-İşveç

→ Olumsuz Düşünen Ülkeler;

-Brezilya
-Hong Kong
-Pakistan
-İzlanda
-Tayland
-Banglades

→  Karasız Düşünen Ülkeler;

-Türkiye
-Şili
-Kıbrıs
-Yunanistan
-Portekiz




→  Türkiye Nasıl Bakacak ?

•  Türkiye daha önce bir kaç kripto para çıkarmaya çalıştıklarını duymuştum bu coinlerden mesela biri SİKKE  coin, fakat sanırım başarısız oldular ama ileride başka coinlerin de çıkacağını düşünmekle beraber bununla ilgili devletin herhangi bir adım atmaması beni de olumsuz düşündürmekten alıkoyamıyor malesef.Devletimiz yakın zamanda Kripto para dünyasına adım atar ve gerekli bilgileri öğrenerek yerli kripto paramızı çıkarabiliriz aynı Venezuela gibi.Birde sanırım Rusya ile bir ticarette coinler kullanışmıştı fakat bu alışveriş devlet ile mi oldu yoksa özel bir şirket tarafından mı yapıldığı hakkında bir bilgim yok.

•  Türkiye olumlu bir tavır sergilerse bu Türkiye için daha iyi sonuçlar getirir ve özellikle biz Steemit kullanıcıları ve borsa da al-sat yapan arkadaşlar için çok iyi sonuçlar olacaktırve hepimiz rahat edeceğiz.Türkiye nin en kısa zamanda yerli coinini çıkartmasını ve gerekirse vergilendirilmesini bende isterim ama tabi ki vergi oranları yüksek olacaksa bu işi yapmaya gerek yok zaten parayı çekene kadar en az 10 yere komisyon ve vergi verdikten sonra biz bu işi neden yapalım ki değil mi.

•  Bir sonraki projede görüşmek üzere.


Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66912.93
ETH 3115.60
USDT 1.00
SBD 3.78