Hep Birlikte Daha Güçlü (cointurk25.projesi) canwick#7455

in #cointurk6 years ago

Hepinize merhaba arkadaşlar ben @canwick aranıza katılalı yaklaşık 2 hafta oldu @enigmatic sayesinde aranızda olmaktan çok mutluyum öncelikle bunu belirtmek istiyorum @kusadasi ekibine burdan teşekkür ediyorum bu tarz projelerde bize destek verdikleri ve daima yardımcı oldukları için elimden geldiğince projelerde yer almaya çalışıyorum ekipte yeni olduğum için henüz öğrenme aşamasındayım umarım hep birlikte güzel projeler yaparak daha güçlü bir ekip olma yolunda emin adımlarla ilerleriz şimdi size kısaca sizlere kendimi tanitiyim kuşadasında yaşamaktayım ve 21. yaşındayım üniversiteye hazırlanıyorum bunun dışında kendimize ait turizm acentamız var şehirler arası otobüs taşımacılığı yapıyoruz liseden mezun olalı yaklaşık 2 sene oldu lisede okuduğum bölüm elektronik görüntü ve ses sistemleriydi ama üniversitede farklı bir bölüm düsüşünüyorum radyo televizyon sinema veya kamu yönetimi olabilir kısaca aramıza benim aracılığım ile katılan @erkmen ve @muci arkadaşlarımı tanıtmak istiyorum

FAHRETTİN

fare.jpg

Fahrettin arkadaşımız henüz 17 yaşinda bir lise 2. sınıf öğrencisi kendisi kuşadasında yaşamakta turizm lisesinde okumaktadır

Spor yapmayı seven ve yazları otellerde staj yapan bir arkadaşımız orta düzeyde ingilizcesi var kendi bölümü ön büro resepsiyon daha önceden 4 yıldızlı otelde staj yapmıştı şu an stajı devam etmekte kendisine steemit ve projelerden bahsettim ve merak etti ve bu şekilde aramıza katıldı hepinizin bildiği gibi teknolojiyle arası iyi oldukça iyi projelere katılmak için sabırsızlanıyor bende elimden geldiğimce kendisine yardımcı olmaya calışıyorum orta düzeyde ingilizcesi olduğu için steemit e cabuk adapte olacağı yönündeyim kendiside ekibe katıldığı için oldukça heyecanlı soru sormayı seven bir kardeşimiz :)

MUSTAFA

muci resim.jpg

Mustafa arkadaşımız benim liseden yakın bir arkadaşım kendisi şu an adü de elektirik teknikerliği bölümünde okumaktadır aynı zamanta amatör şekilde futbol oynamakta spor yapmayı ve gezmeyi seven bir arkadaşımız geniş bir arkadaş cevresi var üniversitelerde çeşitli parti organizasyonları yapıyor zaman zaman yeni şeyler ksfetmeyi seven bir arkadaşımız kendisine projelerden bahsettim ve birkaç içerik örneği gösterdim merak etti ve beni kırmayıp ekibe katılma kararı aldı teknoloji ile yakından ilgili zaten daha çok bitcoin alım satımı ile uğraşmıştı bi aralar kendisi zaten şu an discord ekibimize de katıldı yeni @kusadasi ekibinin desteğiyle ilerdeki çalışmalarda aramızda olucak kendisi

DİSCORD İDLERİ ;

@faho#9658
@mustak6#3844

Elimden geldiğince arkadasları tanıtmaya çalıştım yazımı okuyup yorumluyan ve zaman ayıran herkese teşekkürler :)

Sort:  

Aramıza hoşgeldiniz :) Umarım kalıcı olursunuz ve başarılı olursunuz burada.

Öncelikte #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi, #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

Ek olarak yazınıza uygun olan #introduceyourself tagını kullanmanız da daha çok kişiye ulaşmasını sağlar.

Tekrar hoşgeldiniz diyorum. ☺️

Yorumlarınız için teşekkürler hoşbulduk :)

Congratulations @canwick! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62623.58
ETH 3021.04
USDT 1.00
SBD 3.72