KENDİN OLSAN YETER [Cointurk 28. projesi]canwick#7455

in #cointurk6 years ago
Kaliteli Yaşam Nedir?

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bu göreceli bir kavram olduğu için kişiden kişiye değişebilir bana göre kaliteli yaşam hayatla barışık olmak her türlü sorunun üstesinden gelmek ve asla pes etmemektir kimisine göre bu spor yapmak olabilir müzik dinlemek seyehat etmek yani kısaca o anki ruh halini rahatlatan işlem neyse bence kaliteli yaşam odur. Alışkanlıklarınızı bir kenara bırakıp yeni şeyler keşfetmek ve daima yeni bilgilere açık olmak sürekli kendini geliştiren bir birey olmak önemli herkes değilde kendin olmak her zaman daha iyi sonuçlar verir diye düşünüyorum.
mutlu-ailenin-sirlari1.jpg
görsel link

Kaliteli Yaşam İçin Ne Yapmalıyız?

Sizinde bildiğiniz gibi insanların hayatında her zaman inişli ve çıkışlı noktalar bulunmaktadır hayatta herşey istediğimiz gibi gitmeyebilir önemli olan noktada bu kısımda başlıyor hayatta ne olursa asla pes etmemek sürekli calışmak ve başarıya olmak zorundayız bence yani aktif spor hayatım boyunca felsefem hep bu yönde hayata karşı dimdik ve sağlam bir şekilde durmak oldu motivasyonumu hep bu şekilde yükses tuttdum hatta en çok kullandığımız motivasyon sözlerinden olan 'Go Hard Or Go Home' örneğini verebilirim

Aslında bana kalırsa hayatla barışık olmak insanlarla güzel ilişkiler kurmak da burda önemi bir role sahip diyebiliriz çünkü doğal davranmak ve kendin olmak en önemli aşama bu durumda zaten kendisiyle barışık olmayan bir insan başkalarıyla nasıl daha iyi iletişim kurabilirki bence @kusadasi ekibi bu projeyle güzel bir noktaya değinmiş diyebilirim lakin günümüz teknoloji çağı olduğu için artık insanlar git gide robotlaşmaya başladı diyebiliriz sanırım buda teknolojinin en kötü yanlarından birisi kaliteli yaşam modeli değilde teknolojik yaşam diye biliriz şu an içinde bulunduğumuz duruma doğayı spor yapmayı gezmeyi uykuyu bile sevmeyen bir nesil yetişiyor adeta bizim küçüklüğümüzde misket ve tasolar ile zaman geçiriken şimdi ilkokula giden çocuklar bile bilgisayarın başında bitcoin kasma derdine düştü hayatta herşey para değil arkadaşlar anlatmak istediğimde bu elimizdekilerle yetinmeyi bilmemiz gerekiyor önemli olanda bu en büyük zenginlik sağlıktır demek en doğrusu sanırım. seviçli gençlik.jpg
görsel link

Dediğim gibi kendinize hobiler edinebilirsiniz teknolojiye bağlı yaşamamaya çalışın hayatta şu ne der bu ne der diğe düşünmeyin keyfiniz nasıl istiyorsa öyle yaşayın kendi hayatınıza yön verin zaten hayatımız belirli bir düzen üzerine kurulu doğmak,çalışmak,ve ölmek ben sahsen gelecek için de planlar yapmıyorum hayatı anlık yaşıyorum sonuçta yarın ölmiceğmizin bir garantisi yok birde her zaman farklı olmaya çalışın arkadaşlar sıradan değilde farklı ben aktif spor yapan birisi olarak söylüyorum ki hem kendinizle barışık olmak hemde emek verdiğinizin bir işin karşılığını almak kadar güzel birşey olamaz bu hayatta özgüven ve sağlam adımlarla hayatınıza devam edin gezin tozun eğlenin bu demek değilki ders calışmayın bilgisayar kullanmayın herkeze karşı egolu davranın kendinizi büyük görün bunlar toplulumuzda hoş görülmeyen davranışlar sonuçta ama herkesin yaptığı sıradan davranışlardan uzak durmalıyız aile vakit ayırmalıyız sosyal bir çevreye sahip olmalıyız spor ,düzeli beslenme,uyku,stressiz yaşam artık bunlar sıradanlaşmış terimler olduğu için pek o konulara girmek istemedim umarım size bunaltmadan anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir.

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler herkese iyi günler :D

Sort:  

Elinize sağlık, güzel bir içerik olmuş. Yazınızı göndermeden önce son bir kez okuyup yazım hatalarını düzenlemeniz, markdown kodlarını etkili kullanmanız, #tr etiketini mutlaka ve ilk sırada kullanmanız yazınızın okunurluğunu artıracaktır. Bunlara dikkat ederseniz daha başarılı olacağınızdan şüphem yok. ☺️

teşekkürler uyarılarınız için dikkate alacağım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01