Hayatımızın Bir Parçası ''Stres'' [Cointurk 19. Projesi] [Clubmoonster #5016]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar,bugün yine @kusadası sayfasının güzel bir projesiyle birlikteyiz.Projede hayatımda yaşadığım stresli zamanları nasıl atlatırım yani onlarla nasıl başa çıkarım gibi sorulara cevap vermeye çalışacağım umarım faydalı olup kendimi iyi anlatırım.

Öncelikle herkes gibi bende hayatımda belli zamanlarda gün içinde veya gelecek kaygısı dediğimiz sebebler olabilir bir çok konudan stresli zamanlar yaşadım ve yaşıyorum.Tabi bu durumlarla başa çıkmak için belli çabalarımız vardır bunlar kişiden kişiye değişir.Ben kendı yaptığım çözüm yollarımdan bahsedeyim.O an içimdeki stresi atmak için müzik dinlerim, düşünürüm rahatlamaya çalışıp ondan sonra işleri yoluna koymaya çalışırım.Ama müzik seçimimiz önemli ki duygusal şarkılar işleri daha kötüye götürebilir karamsarlık stresi tetikler.:)Önemli bir nokta da pozitif düşünce, evet bu bence çok önemli bizi ayakta tutabilen bir seçimdir.Bardağın dolu tarafından bakmak bu gibi durumlar için kullanılabilir.
Ben yaşadığım stres ne ise ne ile ilgili ise onun üzerine giderim,biraz inatçıyımdır ama bu yöntem herkes için işe yaramayıp ters tepebilir.Bu gibi durumlarda spor yapılabilir oldukça faydalı bence kendimden biliyorum fiziksel ve zihinsel olarak insanı yeniliyor.Spordan kastımız oyle illa spor salonlarına tıkılmak değil dışarıya çıkıp yürümeye başlamak bile stresimizi azaltır.Bir de kabullenmek gerekir dünya düzeninin böyle olduğunu mutlaka önümüzde çeşitli engellerin olacağını bilmek kabullenmek bizi biraz daha yatıştırır.

Evet benim anlatmak istediklerim bu kadar,stresli zamanlarımdan bu yöntemlerle kurtulmaya çalışıyorum.Bu tarz konular oldukça güzel ve yararlı diğer projede ise gelecek planlarımız hakkında konuşabiliriz.Herkese teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72