Hobilerim ve az da olsa başarılarım :) [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar bugün @kusadasi sayfasının bu platformda yeni kullanıcılar için düzenlediği proje için yazacağım.
Bu projede yeni kullanıcıların hobilerinden bahsedilmesi gerekiyor bende kendi hobilerimden ve az da olsa başarımlarımdan bahsedicem.


Çocukluğumdan beri en büyük hobilerimden biri basketbol, küçük yaşlarda başladım belli bir süre bırakmak zorunda kaldım bu resimde de yeniden başlama çabalarımdan, okul maçında haberim olmadan çekilmiş bir kare :) ama eskisi kadar olmasa da hobi olarak devam ettirmeye çalışıyorum geçmişte belli başarılar elde ettim basketbol sayesinde güzel günlerdi.

Bu resimde elde ettiğim bir kaç başarım,madalyalarım var.Sizi daha fazla sıkmadan ve konudan çıkmadan geri dönüyorum konuya,basketbolu belli olumsuzluklar sonunca yarı profesyonel hayatımı bırakıp tamamen hobi olduğu zamanlar kendıme başka sporlar ve hobiler aradım bu zamanlarda yüzme ile uğraştım.Daha sonra belli bir süre karate ile uğraştım bunlar güzel tecrubelerdi.Diğer hobilerim arasında bilgisayar oyunları veya konsol oyunlarını oynamayı çok severim.
Evet arkadaşlar benim hobilerim bu yönde bir şeyler anlatmaya çalıştım kendimce teşekkür ederim.Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65231.30
ETH 2943.84
USDT 1.00
SBD 3.66