Steemit,Hayatım ve Birtakım Değişiklikler [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar @kusadasi sayfasının yeni bir projesiyle birlikteyiz.Bu projede bizden istenen konu sürekli yazı yazdığımız, okuduğumuz, bazı konularda bilgilendiğimiz Steemit'i öğrendikten sonra hayatımızda ne gibi değişikliklerin olduğunu bir nevi Steemit size ne kattı ne değişti gibi sorulara cevap vermemiz bekleniyor.Bende bu projeye katılarak elimden geldiğince aktarım yapmaya çalışacağım.

Öncelikle Stemit'e bu platforma nasıl başladım, başlarken bilgi aldığım şeylerden bahsedeceğim.Bu işe başlarken arkadaş çevremden etkilendim bir kaç arkadaşımın bu işe girdiklerini belli vakitlerini bu platform için kullandıklarını gördüm,dikkatimi çekti.Tabi bu işe başlamanın benim için en azından bir ek gelir,maddi anlamda biraz destek için başladım ki buna da çok ihtiyaç duyduğum zamanlarda karşıma çıkması benim için güzel bir seçenek oldu.Dediğim gibi bu işi arkadaşlarımdan gördüm ve bu işten belli miktarlarda para kazandıklarını gördüm onlarla konuşarak bilgi edinerek yavaş yavaş bu işin içinde ilerlemeye çalışıyorum.

STEEMİT'İN HAYATIMDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİ

Evet Steemit'in hayatımdaki en büyük değişikliklerinden biri kuşkusuz hayatıma bir yeni sorumluluk kazandırması.Gün içindeki rutin hareketlerime yenisi eklendi Steemit sayesinde çünkü bu işi yapmak ve kendinize maddi anlamda katkı sağlamak istiyorsanız her gün takip etmelisiniz.Her yazınızda ya da bilgi gerektiren konularda haliyle araştırma yapmaniz gerekiyor ve bende de araştırma isteği artıyor.Bu araştırma isteği tabiki de hayatımızı olumlu yönde etklilyor çoğu konuda bilgi sahibi olamamıza olanak sağlıyor.Sonuç olarak bilgi demek güç demek :)
Evet benim aktarmak belirtmek istediklerim bu kadar yazarken ufkumu genişlettim.@kusadasi sayfasına bu proje için teşekkür ederim yeni projelerde görüşmek üzere iyi günler. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72