APPICS

in #cointurk6 years ago

Türkiye’de Appics’e yatırım yapan kişilerin olup olmadığını bilmiyorum.
Ben olmadığını düşünüyorum. APPICS yatırımından vazgeçiyorum. APPICS hakkında birkaç kez yazdım ve satış öncesi dönemde karların iyi olması nedeniyle yatırım yapmayı denedim, ancak yatırımdan vazgeçtim.
Appics Ned’in danışman olduğunu duyurmuştu fakat bunun bir yalan olduğu ortaya çıktı.
STEEM'in ilk SMT'si olarak yazılar yazmıştım ama düşündüğümden daha fazla hayal kırıklığına uğradım.
APPICS ve Steemit arasında bir fark varsa, reklam geliridir. Ama Instagram gibi aynı hizmette başarılı olabilir mi?
Ve ödül sistemi STEEMIT'den farklı olmadığı halde nasıl başarılı olacağı şüphelidir.
Şu anda da bir çok sorunu olan steemit sistemini aynı şekilde kullanmaları iyi değildir.Sadece resim paylaşan bir hizmette nasıl başarılı olabileceğimi merak ediyorum..

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48