SBDmi STEEMmi? SP ne işe yarar ? [Cointurk 23. Projesi] ertugrulBey #0842

in #cointurk6 years ago

Ben ilk once neden sbd değil hep steem biriktirilmesi tavsiye edilir diye cevaplamak istiyorum.
Çünkü sbd dediğimiz coin aslında 1$'lık fiyata denk gelicek şekilde yapılmışdı.Steem se önü açık.Haa dersenizseki şimdi kazandıklarımızı hemen steeme mi çevirelim .Tabii kide bu size kalmış bir şey ama ben yapmazdım .Ee nede olsa sbd ve steem arasında çok az fark var zarrar etmeden değiştirin .Ben fiyatlar yükselince yine eskiye dönünce değişmenizi tavsiye edrim.ben öyle yapıcam.

Şimdide gelelim steem power a .Yani ismindende belli olduğu gibi İD sahibinin steemit portalında ne kadar sözünün geçtiğini ve nekadar güçlü olduğunu belirler.Eğer burda sadece alan taraf değil bazen veren taraf ve daha da önemlisi kendi kendine üreten taraf olmak istiyorsanız o zaman bilmeniz gereken şey şu ki bunu güçsüz(SP) yapamazsınız .

Ben bunları size söylüyorum ama daha bende yeniyim yani bende yeni yeni adımlar atıyorum bu platformda.Bu platformla beni tanışdırdığı için @bycanon'a teşekkür ederim.Ve biz minnowları desteklediği için @kusadasi 'na teşekkür ederim.Umarım okurken sıkılmamışsınızdır.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66858.35
ETH 3088.97
USDT 1.00
SBD 3.72