Scam Coin [Cointurk 22. Projesi] [ ferhatonya#8917 ]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar arkadaşlar;
Bu yazımda sizlere @kusadasi nin yeni proje konusu olan Scam Coin hakkında bilgi vermek istiyorum. Umarım faydalı olur. Keyifli okumalar.

Scam coin dolandırıcı, kötü niyetli kişi veya kişiler oluşturulmaktadır .Scam coinler belirli kurum veya herhangi dolandırıcı tarafından piyasaya token olarak sürülen ve satış yapmak için türlü türlü yalanlarla insanları kandırarak paralarına göz dikiyolar.Yani coin sisteminin sahtekarlık parası olarak nitelendiriliyor. Aslında Scam hemen hemen diğerlerine benzer özelliklerine dikkat ederek farketmeniz mümkündür.

KAPAK-4-780x405.jpg

En önemli özelliği bir onu tutanları fakirleştirirken, scam coin yaratanları ve sürdürenleri zenginleştiren bir para birimidir.. Örneğin, yaratıcı bir şekilde “Scamcoin” adlı yeni bir zincir oluşturduğumu yayalım. Kendi kendime 1 milyon tane Scamcoin ayırdım, sonra piyasaya sürüyorum . Değerini yaratıcı pazarlama ve sahte hak talepleriyle arttırırım, her bir Scamcoin'i 1 $ değerinde yapar. Daha sonrada satıyorum ve 1 milyon dolarlık para ödüyebilirim ve Scamcoin ile olan bütün ilişkimi bitiriyorum. Ben, yaratıcı olarak çok daha zenginleştirileştim ama zinciri kullanmak isteyen kullanıcılar değersiz bir durumla karşı karşıya kalırlar.

görsel kaynak

Sort:  

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55