23 NİSAN ANIM [Cointurk 26. Projesi] gamzenur#7207

in #cointurk6 years ago (edited)

                                              23 NİSAN ANIM

     O zamanlarımı o heycanı mutluluğu hiç bi zaman unutamıyorum unutmakta mümkün değildir zaten. Kutlamalara bir hafta kalmıştı hazılıklar tüm hızıyla devam ediyordu ve öğretmeniz kutlmada oynayacağımız oyun da bana kelebek olma görevini vermişti zaten 23 Nisan geliyor kutlama olcak diye heyecanlıydım sevinçliydim bu görevden sonra 2 kat daha fazla artmıştı ve bir an önce o gün gelsin istiyordum okulda provalar başlamıştı ve dikkatlice calışıyordum çünkü beni yüzlerce insan izleyecekti ve bunu bilmekte beni daha fazla heyacanlandırıyordu her okul çıkışı prova yapıyoruduk ve ben eve gidince o gün yaptıklarımızı anneme babama evde anlatıyordum heyecanlı heyecanlı daha sonra ise her okul çıkışı prova yaptığımız gibi evde de annemlerle o pravoya devam ediyordum .

    Ve bayramdan bir gün önceydi okula gittim hoca ekibi topladı ve arkadaşlarıma kutlamada giyeceği elbiseleri dağıtıyordu bana sıra gelmişti ve pembe tüylü kanatları olan bir kelebek elbisesi verdi çok mutlu olmuştum çünkü elbisemi çok beğenmiştim eve gittim elbisemi annemlerede gösterdim onlarda çok beğenmişti uyumak için yatağıma gittim heyecandan elbisemi yanımda götürdüm ve yatakta yanıma koydum ve elbisemle uyudum uyandığımda elbisemi gördüm ve o günün geldiği aklıma geldi ve heyecanım daha çok arttı hemen elbisemi giydim ve hızlıca okula gittim arkadaşlarım ben ekipcek hazırdık ve yerlerimizi aldık ve kutlamanın yapılacağı alana doğru yola çıktık ve ordaydık çok kalabalıktı kalabalık beni daha fazla heyecanlandırıyordu bir an önce sıra bize gelsede oynasak diye bekliyordum ve sıra bize gelmişti sahneye çıktık çok heyecanlı ve mutluydum sorunsuz bir şekilde oyunu oynadım görevimi yaptım ve sahneden indik çok mutluydum ben gibi herkesin yüzü gülüyordu çünkü ekipcek sorunsuz oynamıştık ve herkes çok beğenmişti ve çok büyük alkışlamışlardı ve kutlama bitti.  

   23 Nisan günüm böyle heyecanlı sevinçli ve mutluluk dolu geçmişti.Benim en çok aklımda kalan buydu çünkü Pembe tüylü kanatları olan bi kelebek olmuştum .Şimdi düşününce de çocukluğumda olduğu gibi o heyecanı mutluluğu yaşamaya devam ediyordum.  

Sort:  

Projeye katılanlardan bazı kişilerin postlarına baktım konuyla alakalı post atan ilk size denk geldim :)

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69788.22
ETH 3727.34
USDT 1.00
SBD 3.75