Bir Bayan Daha Eklendi :) [Cointurk 18. Projesi] [gamzenur#7207]

in #cointurk6 years ago



Merhaba ben 19 yaşındayım buraya @zeynepgaye adlı arkadaşım sayesinde üye oldum.Burası bir sosyal medya sitesi ve artık facebooktan,İnstagramdan Twitter vs. uzaklaşıp yeni bir alternatifin gelmesi lazımdı diye zdüşünüyordum,Türklerden kullanan çok azmış ve baya üye galiba hiç yok denecek kadar az sayıdaymış.Zamanla bu dertlerin çözüleceğini düşünüyorum ve Zeynep'in de hatrını kırmamak amacıyla kaydolmuş bulundum.

Gamze Nur Atak
19
Üniversite okuyorum
Öğrenciyim
İstanbul'da duruyorum.

Kendimde ilgili bazı biyografi niteliğinde bilgilerim bunlar.Şuan için çok aktif olarak kullanmasam da burayı geliştiği sürece bu siteyi unutmam yani biraz daha üyenin çoğalması lazım zaten Türkçe paylaşımları neredeyse kimse görmüyormuş yabancı içerik paylaşmamız lazımmış bu şekilde arkadaş çevresi zor yaparız.Yakın bir zamanda üye sayısı hızla artar da kaliteli ve Facebook,İnstagram gibi bir sosyal medya sitesi olur.


Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79