GÜLÜMSEYİN :) [Cointurk 19. Projesi] [hakanbas#4385]

in #cointurk6 years ago

GÜLÜMSEMEK.jpg

Merhabalar..
Stres stres stres … Hayatımızın her döneminde kendimizi içinde bulduğumuz o kısır döngü. Ne yapacağını bilememe, bir çıkmaza sürükleniyormuş hissi vs. Tabi bu gibi durumları atlatabilmek için her insanın kendine özgü yöntemleri vardır kimisi olumlu sonuçlar verir rahatlatır kimisi etkisiz kalır deneyerek bir şekilde anlaşılır neyin yararlı olduğu. Benim ise yöntemim çok basit ‘gülmek’ hayatınızda neye maruz kalırsanız kalın gülümsemekten vazgeçmeyin. Zorla nasıl gülebiliriz ki demeyin gülmek istedikten sonra her şeye gülebilirsiniz. Sizi bunaltan strese sokan her ne ise inadına gülerek üstesinden gelebilirsiniz. Siz gülüp eğlendikten sonra çevrenizde sizi strese sokacak şeylerin de yok olduğunu zamanla fark edebilirsiniz. Şahsen ben hayatımı böyle idame ettirmeye çalışıyorum ve başarılı olduğumu da düşünüyorum. Kısa bir yazı oldu ben de isterdim sayfalarca bir şeyler yazmayı ama benim için durum bundan ibaret. Gülün arkadaşlar gülün ne olursa olsun gülün. :)

Bir sonra ki projenin konusu ‘ Steemit’te Türk kullanıcılar olarak daha iyi bir şekilde birlikte nasıl hareket edebiliriz?’ olabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66266.06
ETH 3031.03
USDT 1.00
SBD 3.67