Steemit'in Bana Kazandırdıkları [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar herkese; @kusadasi ekibinin Steemi’in bizlere neler kazandırdığı, hayatımızda ki ne gibi değişikliklere neden olduğunu dile getirebileceğimiz bir proje oluşturduğu için kendilerine teşekkür ediyorum. Sıradan bir hayat yaşarken, ne gibi atılımlar yapabilirim diye düşünürken arkadaşlarım aracılığı ile Steemit ile tanıştım daha önce hiç duymadığım bir platform olmasına rağmen gelecek vadettiğini kısa sürede anlamış oldum. Daha öne kripto para birimleri ile ilgili fazla bilgiye, düşünce sahip değildim.

ds.png

Yapılan projeler kapsamında farklı coinler tanımaya, araştırmaya, öğrenmeye başladım. Coinlere yatırım yaparken her kuşun eti yenmez olayını steemit aracılığı ile öğrendim. Daha temkinli adımlar atarak yatırım yapmaya, borsaları takip ederek günlük kazançlar elde etmeye başladım. Kısa süre olmasına rağmen hem para kazabildiğim, hem yeni arkadaşlar edinebildiğim, eğlenceli vakit geçirebildiğim bir alan bulabildim. İş ararken severek yapabileceğim bir iş bulmuş oldum kısacası.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70880.42
ETH 3658.45
USDT 1.00
SBD 3.75