Hayvanların konuşmaması beni çok üzüyor [ cointurk 20. Projesi] halitsarpkaya#9843

in #cointurk6 years ago (edited)

Hayvanların akli sadece yaşamlarını sürdürecek kadar olmasına rağmen duygularının çok fazla olduğunu düşünüyorum.
Bir gün insanlar konuşmasana hayvanlar dillense hayat nasıl merak ediyorum
Bazen gözü yaşlı görüyorum acıyorum. Elimden geldiğince ekmek yada yemek fazlası bırakırım onlara.
Bu gun de çocuklara buğday aldik kuşlara artık.
Kuşlar da beton binaların yolların kaldırımların arasında kaldı. Onlara da bakmak lazim.

Konumuz sokak hayvanları gelelim konumuza, aslınd a heryer onların di biz geldik onların doğasına sokak yaptık adıda sokak hayvani oldu..

Onlar için yapabileceğimiz tek şey onları doğasına kazandırmaktır. Doğal yaşam alanları oluşturmak gerekir. image

image

Sort:  

Bir konuşsalar kimbilir nasıl sitem ederler bize. Güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık ☺️

teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66021.84
ETH 2981.36
USDT 1.00
SBD 3.70