Steemit'e kattığım arkadaşlarım.. [Cointurk 18. Projesi] [ Justdothat#0736 ]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar. Ben Enes. Steemit ile @aireal arkadaşımın aracılığı ile tanıştım. İlk zamanlar bana dillendire dillendire anlattı ve heveslenip hemen bir account kurdum:) Steemitle uzun zamandır iç içeyim ve artık tamamen alıştım. @kusadasi ile tanışmam steemitde çok az sayıda Türkçe sayfa olması sebebiyle de hızlı oldu. Yaptığı projeleri ve paylaşıpları sık sık takip ediyorum. Eğer izin verirlerse duyurularına da destek olup o güzel kadronun içinde bulunmak isterim. Sık sık arkadaş ortamında dile getirmem sebebiyle şuanlık 3 arkadaşımı üye yaptım. Üye olmaları biraz uzun sürdü çünkü artık aktivasyon mesajları eskisi kadar hızlı gelmiyor. Şimdi o arkadaşlarımı tanıyalım.

Steemit id : zairossz Discord ıd : Zaiross#4396
Steemit id : justshowme Discord id : justshowme#5371
Steemit id: gifhy Discord id: gifhy#2135

Teşekkürler..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68943.86
ETH 3749.76
USDT 1.00
SBD 3.67