Yaralı Kedi 🐈 .. [Cointurk 20. Projesi] [ Justdothat#0736 ]

in #cointurk6 years ago

Öncelikle hepinize merhaba sevgili @kusadasi ailesi. Bu anlamlı ve güzel proje için proje konusu düşünürlerinin hepsine teşekkür ediyorum. Projeyi yapacak kişilerin normalde de yardımsever olduklarına eminim ama bu projenin de insanlara bir nevi katkısı olduğuna eminim.

Bizim 20. Projemizin konusu bir kap mama ile sokak hayvanlarına yardım etmekti fakat benim daha da etkileyici bir anım oldu bugün öğle saatlerinde. Okuldan eve dönerken bir kediye araba çarptığını farkettim. Sorumsuz vatandaş kediye çarptıktan sonra “ çok fazla duyarlı “ olduğu için sadece onu yol kenarına koymak ile yetinmişti. Havanın da yağmur ve rüzgarın verdiği etkiyle soğuk olması kedinin daha fazla üşümesine neden oluyordu.

461481AD-95F2-4E5B-A2EC-41DCA7D4F3C5.png

Hemen internetten özel veya devlet yönetiminde olan olay yerine en yakın veterinerliğin numarasını aradım. En az 3 veteriner kediyi buraya getirirseniz gerekli müdahaleyi yaparız diyip ücretini de peşinde söyleyerek telefonu kapattı. Tekrar takrar arasam da gelmediler. Bu sırada zavallı kedi adeta can çekişiyordu ve inliyordu.

01CDDC23-6D93-4E01-BBD1-5686D3F25109.png

Yaklaşık 15 dakika sonra aradığım bir veteriner olay yerine yakın olduğunu ve arabayla geleceğini benim de bir kutu bulup kediyi onun içine koymam gerektiğini söyledi. Denildiği gibi yaptım. Veteriner de sağolsun yaklaşık 5 dakikada denildiği gibi arabasıyla geldi. Kediyi de arabaya koyup müdahale için götürdü.

D5CC35A9-242A-4231-B10E-12D2B2DAECE8.png

Bu projeme konu olan bu kedinin birçok insana buradan vesile olmasını dilerim. Umarım insanlar çarptıkları veya istemeden zarar verdikleri hayvanları ölüme terketmez. Çünkü bu zavallıların canları da bize verilen canlardan farklı değil. Onlar bizden daha az değerli değil. Lütfen duyarlı olalım..

@justdothat

Sort:  

A cat called Dusty has the known record for the most kittens. She had more than 420 kittens in her lifetime.

Teşekkür ederiz. Bir can kurtarmış olduğunuz için :)

Teşekkür ederim Mert kardeşim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59