En güvenilir dostlarımıza sevgilerle [Cointurk 20. Projesi] oktaykarahan#5769

in #cointurk6 years ago

Selam arkadaslar konunun hayvanlar oldugunu gorunce hemen katılmak ıstedım.Hele hele konu sokak hayvanları ıse cok ayrı bır yerı var bende.genel olarak hayvanları seven bır ınsanım asırı yabanı olmadıgı surece her hayvana ilgim vardır. Hatta bi zamanlar evımde tarantula besledıgım bıle olmustu o derece.

Size sokak hayvanlarını bıkac cumle ıle anlatmak ıstıyorum. Sizden sadece empatı yapmanızı ıstecegım. Dunyaya gozlerınızı soguk pıs bıryerde acıyorsunuz. hava soguk aclık hatsafada annenız babanız ılgısız etrafta o kadar tehlıke var. Aslında yasamanız ıcın cok cok az neden var. Fakat birtürlü hayata tutunmaya calısıyorsunuz annenız babanız sızı 5-6 ay sonra bırakıp gıdıyor. Belkı bı hastalıgınız sıkıntınız acınız var ama kımseye bırsey dıyemıyorsunuz konusamıyorsunuz yardım alamıyorsunuz. Hatta bazen aclıgınız o derece artıyorkı poset bıle yıyorsunuz.

Ekte görmüş oldunuz hayvanı gezerken bır bahcede gordum. bır aıle onu baglayıp evı korumak amaclı beslıyordu. Her ne kadar kotu gorunsede aslında o cok sanslı ve mutlu. Normal kosullarda boyle bı yerdede yasamaması lazım ama arkadaslarına nazaran bı evı görevi yemegı ve suyu var. Bende almıs oldugum mamadan kabına dokup fotografladım onu. Ve sunun cok cok ıyı farkına vardım hayvanlar su dunyada en cok guvenebılcegımız sırtımızı donebılıcegımız seyler. Neden dersek dusunsenıze 1 kap su ve 1 kap yemek artıgına sızı canı pahasına koruyor hangı ınsan yapar bunu bır baskasına? O yuzden elımzıden geldıgınce duyarlı olalım ve ınsanları bu konuda bılınclendırelım lutfen!

Sort:  

Sanırım bizim ekteki köpek sizin köpek hocam. Gecenler 2016 oluyor sanırım. 2016 da besleyip geri geldiniz 2 dakikada sanırım. Büyük ihtimal ile zamanı geriye sarabiliyorsunuz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70013.82
ETH 3766.83
USDT 1.00
SBD 3.80