Merhaba Sevgili Steemit Kullananlar [Cointurk 18. Projesi] [oktaykarahan#5769]

in #cointurk6 years ago (edited)

Hepinize selam olsun arkadaşlar,

Ben Oktay Karahan 23 yaşındayım,özel bir şirkette satış danışmanlığı yapıyorum.İstanbulda oturuyorum evli değilim henüz.Bu işe Akif kardeşim sayesinde başladım zaten ona da yine bizim arkadaşımız olan Hüseyin öğretmişti.Şuan ona işi ilk öğreten artık yapmıyor.Zaten böyle projelere falan katıldığını biliyordum Akifin yanımda falan girdiği için daha öncelerden görmüştüm çok zorluk çekmedim Steemit'i öğrenirken.

Hayırlısı neyse o olsun diyerekten bende girmiş bulundum gönül ister ki buradan güzel ve yüksek miktarlarda para kazanabilelim hep beraber ama işin biraz zor ve yüksek seviyeli hesapların arasında döndüğünü biliyorum.Kayıt olmama vesile olduğu için @pandaci yani Akif kardeşime teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67619.15
ETH 3539.67
USDT 1.00
SBD 3.22