8.Proje Oyları Verildi

in #cointurk6 years ago

'' Cointurk Etiketiyle Ödüllü Proje 8 ''in oylamasının hepsini yapmış bulunmaktayız. Yazıların fazlalığından oy verilme süresi uzadı.
Bugün içinde oy veriminin hepsini tamamladım. Katılım kurallarına uymayan yazılara oylar verilmemiştir.
Oy veriminin sadece @kusadasi IDsi ile yapılmadığınıda bir kez daha hatırlatırım.

8.Projeyi bugün saat 12'de bitiriyoruz. Saat 12'den sonra gelecek olan yazılar hiçbir şartta oy alamayacaktır.

minnowbooster tarafında yaklaşık 20.000 Steem Power kiralamıştık. Kiralama süremiz bitti. Bu da demek oluyor ki steem powerım biraz düştü fakat steemleri sürekli power up yaptığım için yakın zamanda steem powerımda yükselme olacaktır.

-Son olarak proje yazılarına yararlı ve bilgilendirici yorumlar yazan bir kaç kişiye o verme projemiz devam ediyor. Proje hakkında detaylı bilgi almak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz.

Resteem yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız.

Sort:  

sayın @kusadasi beni inanki çok şaşırttın ve bu yüzden dolayı seni tebrik etmek isterim..
8inci projeye kadar katılım sayıları makul olduğu için oylama işlemleriniz daha hızlı olmaktaydı, ancak 8inci projede katılım bir an da patlama yaşayarak 200 kişinin üstüne çıktı, dolayısı ile hazırlıksız yakalandığınız için oy verme işlemlerinde doğal olarak aksamalar yaşandı ve gayette doğal bir durumdu bu...
ancak 8 inci projeye kadar her yazısına oy aldığı halde, hatta yazıların çoğu hiç bir elle tutulur değere sahip olmamasına rağmen herkese katılımdan dolayı oy veren sizlere saldırmaktan eksik kalmayan nankörlerde çıkmadı değil...
inanın ben insanlığımdan tiksinerek ve utanarak izledim bu nankörlerin bu terbiyesizliklerini...
ancak sizin soğukkanlı davranışlarını gercekten takdir ettim.. ki bu terbiyesizliği yapanlara yüksek oy vererek yaptıkları terbıyesızlıkte boğdunuz... tabi anlayacak kadar kapasiteleri varsa...
sizi tekrar tebrik ediyorum... ben sizin yerinizde olsaydım bu soğukkanlılığı göstermezdim dıye düşünüyorum... kırmızı bayrağı çakardım yuksek bır oy vermek yerıne :D
ama sizin adınıza sevindirici bir de durum vardı,, bu terbiyesizliği yapanlara sizleri savunanlar da çıkmadı değil... insanlara vermiş olduğunuz bu güven sizler için buyuk mutluluk olsa gerek dıyorum saygılar sunuyorum... :)

Verdiğim desteklerden ötürü minnettarız...

teşekür ederiz.

Benim yazımda yine oylanmadı,projelere çok hevesli katılıyoruz ama malesef ki bu katıldığım 7 ve 8 projelerden birtürlü oy gelmedi her postun altına belirtmeme rağmen @kusadasi
https://steemit.com/tr/@oznev/bitcoin-nedir-gelin-bakalim-cointurk-8-projesi

güzel kardeşim @oznev , @kusadasi artık bu konu ile açıklama yapmaktan bıktı inan ki. senin nazarında son kez de ben açıklayım bari konuyu güzel kardeşim... belki insanlar da okur da aynı şeyle gelip durmazlar artık @kusadasi nın karşısına... bilmiyor olabilirsin ve yapılan açıklamalara da denk gelmemiş olabilirsin ve olabilirsiniz, ancak biraz daha ilgili ve dikkatli olmanızda fayda var...

önemli açıklama!!!!!!!!!!

@kusadasi adına oylama yapan 4 adet hesap vardır... yazılarınızda bu 4 isimden bir tanesi var ise bilin ki yazınız oylanmıştır..

BU HESAPLAR

@kusadasi

@try-market

@eric818

@hwawol

bilgilerinize...

Devamlı takipteyim fakat bu saydınız isimlerin paylaşımlarda geçtiğini görmedim,bu sebebten dolayi oylanmadığımı düşünerek msj atma gereği duydum,açıklamanız için teşekür ederim @steem.master

Ben sadece @kusadasi ile oylama yapıldığını sanıyordum. Yazıma oy verilmiştir. Destekleriniz için teşekkür eder, başarılar dilerim.

Katıldım. Bu tarz projeleriniz her zaman bizim tarafımızdan desteklenecektir. Endişeniz olmasın :)

https://steemit.com/cointurk/@exor/neden-mi-bitcoin-cointurk-8-projesi

projelerle bize destek sağladığınız için çok teşekkür ederiz, sayenizde kendimizi gün geçtikçe daha çok geliştiriyoruz ve daha güçlü hesaplara sahip oluyoruz.

Her şey için çok teşekürler.

hepimiz için çok faydalı işler yapıyosunuz çok teşekkür ederiz sizlere :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70130.51
ETH 3786.12
USDT 1.00
SBD 3.78