Ödüllü Proje 24 İçin Yarın Son Gün

in #cointurk6 years ago (edited)

5 gün önce başlayan 24. projemiz bitimi için yarın son gün.

Projemiz yarın akşam 00.00 da bitiyor.
Bu vakite kadar oy verimi (kurallara uyulması halinde) yapılacaktır.

Bunun dışında verilen kurallara uymayan
Kopya yazı paylaşan
Abuse yapan
Fake hesap kullananlara listelerimiz dahilinde oy verimi yapılmayacaktır.

Yeni projemiz yakın bir tarihte duyurulacaktır.

Soru ve sorunlarınız için bize discord adresimizden ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Ben katıldım ama herşeyi yaptım ama daha oy gelmedi sayın üstadım.

İlgilenildi. Yakın zamanda oyunuz gelecektir.

İlgilenildi. Yakın zamanda oyunuz gelecektir.

İlgilenildi. Yakın zamanda oyunuz gelecektir.

Merhaba Aranızda Yeniyim. Henüz Sistemi Çözemedim Ama Yakında Çözerim.... İyi Günler..

try-market Proje destekcimizdir. Kendisi size oy atmış bulunmakta

Sabah katılmak istediğimi belirttim önceki paylaşımınıza ama cevap gelmedi süre mi doldu yoksa red mi edildi acaba.

Süre bu gece 00.00 İtibariyle doldu. Eğer o saaten önce yazdıysanız projeniz oy alacaktır.

Evet o saatten önce yazdım. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68094.05
ETH 3777.12
USDT 1.00
SBD 3.71