You are viewing a single comment's thread from:

RE: RESİM YORUMLAMA YARIŞMASI 2

in #cointurk6 years ago

Oncelikle cok guzel bir resim oldugunu belirtmeliyim. Insan resme bakarken yureginde bir sicaklik bir sevgi hissediyor.
Gorselde ne goruldugu sorulmus: Resme baktigimda once gozume carpan bir anne var, sicacik gulumsemesiyle bir yandan yemek hazirlamakla mesgulken, diger yandan cocuklarini izlemekte onlara bakarken yuzunden icindeki sevgiyi merhameti gormek mumkun. Kiz cocugu elinde bir tabakla kedi yavrularina süt verdigini dusunuyorum o da annesi gibi guler yuzlu iyi kalpli oldugu belli. Erkek evlat ise elinde iple diger kedicigi oynatip sevincle onu izlemekte. Oglanin hemen yaninda bir tavuk var belki o da bir anne cunku bir de civciv var sol tarafta. Resme genel baktigimda eski tas bir mutfak icerisinde mutlulukla yasayan sevgi dolu bir aile goruyorum.
Gorselde anlatilan, birlikte yasanilan paylasilan bir hayati anlatiyor. Isini sevgiyle yapan bir anne, hayvanlara sevgiyle yaklasan ellerinde olani paylasan cocuklar var.
Gorselin verdigi mesaj, sevginin merhametin herseyi heryeri nasil guzellestirdigini goruyorum. Nerde oldugun ne yedigin ne giydigin hic onemli degil, gulen yuzler sicacik kalpler paylasmayi bilmek, hayati paylasmak hem evini hem dunyani guzellestirir.
Bu konuda bir yazi yazsaydim basligini Merhamet koyardim. Dunyada bizlere verilen en buyuk nimetlerden biridir Merhamet. Cunku merhametliysen zarar vermezsin yakip yikmaz insaa eder yaparsin. Guzelliklere iyiliklere vesile olur, elinde olani paylasir sevgiyle kucaklarsin her canliyi. Kalbi guzel olanin yuzune yansirmis derler ya hani, iste ben buna cok inaniyorum oyle yuzler vardir ki, kalbindeki sevgiyle parlar gozleri isil isildir gulumsemeleri, ve merhamet en cok insana yakisir. Anne merhametliyse sevgi doluysa, cocuk mutludur cocuk mutluysa dunya mutludur. Kalplerimizden merhamet ve sevgi hic eksik olmasin❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71297.37
ETH 3698.84
USDT 1.00
SBD 3.75